У США відтворили вівсяне молоко за старовинним рецептом та зробили його органічним

Сестри  Крістіна Дорр Дрейк та Олена Дорр Зієнда відтворили продукт за 74-річним рецептом своєї бабусі Вілли.  

Під час розробки вівсяного молока для них найскладнішим була не сертифікація органічних речовин, а використання методу подрібнення, результат якого – відсутність відходів. Вони використовують весь овес, на відміну від багатьох інших виробників, які беруть вуглеводи, а не цілозерновий овес.

«Ми застосовуємо процес фрезерування, який є унікальним. Це дозволяє нам використовувати овес повністю, щоб споживачі отримували весь білок і клітковину. Відходів у нас немає. Це була одна із найскладніших частин: розробка рецепту з використанням всього вівса», – сказала Крістіна Дрейк.

Результат – вівсяне молоко, яке містить більше клітковини і білка та менше цукру в порції, ніж багато інших сортів вівсяного молока. Це також надає горіхового, кремового смаку продукту «Willa». 

Домашні кулінари робили вівсяне молоко протягом десятиліть. Зокрема, це Pacific Foods і навіть Oatly, які були запущені в США в 2016 р., вже десятки років існують у Швеції. Попри те, що популярність вівсяного молока та кількість торгових марок зросла, на ринку мало продукції, яка сертифікована як органічна.

Спочатку їхній продукт, який вийшов навесні минулого року, був орієнтований на кав’ярні, але через пандемію його швидко почали реалізовувати через Amazon.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

В Індії створили морозиво та льодяники, що світяться як медузи, коли їх облизують

Реакція ґрунтується на ферменті люциферази, який при лизанні язиком створює ефект світіння за звичайних умов, без застосування ультрафіолету.За словами...

На експорт інноваційної їжі можна отримати майже 2 млн грн гранту

За умовами програми, EU4Business відбере 12 бізнесів, які отримають 40 тис. євро (приблизно 1,7 млн грн) на просування власної...

На інновації в їжі та релокацію ресторанів можна отримати 100 тис. грн

Конкурс має на меті підтримку сталого розвитку підприємництва у сфері громадського харчування як відповідь на негативні економічні наслідки війни...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

Сінгапурські вчені друкують їжу із цвіркунів та моркви

Старіння населення призведе до зростання попиту на продукти, багаті...

Рослинні сухпайки для ЗСУ: чому це важливо?

27 червня 2022 року на сайті президента України з’явилась...

Неможливе можливо: Impossible Foods готується до виходу на IPO з оцінкою в $10 млрд

Наступного року компанія проведе первинне публічне розміщення – традиційне...

Собівартість культивованого м’яса упала до $4, наступна відмітка – $2

Ще в лютому компанія оголосила, що виробничі витрати на...

Українські супермаркети почали продавати французький делікатес з новим смаком

Новинкою сезону стали фаршировані равлики з грибним соусом, які...

Вибір редактора
В продовження теми