Акції Beyond Meat злетіли на 39% після оголошення про співпрацю з PepsiCo

Дві компанії об’єднуються заради створення спільного підприємства, яке займатиметься розробкою, виробництвом та продажем рослинних закусок і напоїв.

Більше інформації про новостворений бізнес, який отримав назву The PLANeT Partnership, поки не розголошується.

Тим не менш, після цієї новини акції Beyond Meat підскочили у Нью-Йорку відразу на 39% та перевищили позначку в $180.

Станом на кінець дня 28 січня ціна акцій дещо знизилась, до $179. Проте добовий приріст, зафіксований у вівторок, став найбільшим, починаючи з червня 2019 р.

Протягом 2020 р. акції компанії теж показали неабиякий ріст — на 65%. Аналітики пояснюють це пандемією, яка змусила більше американців готувати їжу вдома.

На противагу цьому, курс акцій PepsiCo після оголошення партнерства лишився майже незмінним.

Нагадаємо, що компанія Beyond Meat — найбільший виробник рослинного м’яса і один з першовідкривачів галузі альтернативного протеїну. В Україну вона вийшла у кінці 2020 року, розпочавши з торговельної мережі «Сільпо».

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Стартап зі штаб-квартирою в Парижі створив рослинне сало, яке можна смажити на сковорідці

Топові продукти 77 Foods — бекон та сало. Проте вони планують створити цілу лінійку їжі на рослинній основі, яка...

Аромат землі та поту: українці готують унікальний сир у попелі

Це — оригінальна інтерпретація рецепта сиру «реблошон» у сучасному відтворенні, говорять у мануфактурі.Сир під назвою «Алтинчіз Ред» створюється за...

Додайте жиру. Ривок на ринку альтернативної їжі пророкують гібридному м’ясу

Ідо Савір, співзасновник та головний виконавчий директор SuperMeat, виробник культивованої курки в Тель-Авіві, говорить, що існуючі сьогодні продукти потребують...

Із японського сорго створили стейк, «кращий за м’ясо». Розповідаємо, чим

Основою продукту стало японське сорго (такібі), що вирощується в Токусімі  Однією з головних продуктів лінійки є Nikugoe Hamburg Steak, який,...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

«Молочний альянс» та Українська молочна компанія спільно з БФ «Управляй Майбутнім» передали молочну продукцію польовому госпіталю

Група компаній «Молочний альянс», Українська молочна компанія та БФ «Управляй Майбутнім» об'єднали зусилля для підтримки українських захисників, які перебувають на лікуванні у Головному...

Може вас зацікавити

Курячі крильця з рослинними кістками та шкірою отримали $4 млн й виходять у ресторани

Посеред інших компаній у раунді взяла участь Nestle.Sundial Foods...

Тісто з цвітної капусти: харчовий гігант запускає новий бренд їжі для схуднення

Vital Pursuit – їжа для тих, хто активно зосереджений...

У квітні стартують продажі хот-догів з копченим гороховим «м’ясом»

Продукт подвійно коптиться з використанням кленової деревної тріски та...

Іспанці створили енергетик із священного дерева індіанців

Ключовий інгредієнт напою – листя йерба мате, яке природним...

Рослинне м’ясо для собак — штучний інтелект створив принципово новий продукт

Компанія використає частину фінансування, щоб відкрити уже друге виробниче...

Вибір редактора
В продовження теми