Добрі гени: ТОП-5 тенденцій, які формуватимуть інновації у світі їжі

Після непередбачуваного та бурхливого 2020 року всі прагнуть стабільності. Проте пандемія ще пануватиме деякий час у світі, і саме вона формуватиме головні тренди у сегменті їжі та напоїв. Ними стануть прагнення споживачів підтримати імунітет, відчути нові аромати та поласувати чимось більш технологічним.

Якщо торік головною тенденціїєю  у сфері харчових продуктів була безпека, то у 2021-му на передній план вийдуть технології. У центрі уваги буде нова рослинна їжа та розробки на основі CRISPR – редагування генів.

Ось ТОП-5 тенденцій, які сприятимуть інноваціям у 2021 році.

  1. Зосередження на здоров’ї та покращенні імунітету

Кара Нільсен, директор Food & Drink у WGSN, компанії з прогнозування тенденцій, говорить, що багато компаній спробують зробити на цьому ривок.

Для цього в хід піде все – від бузини і пробіотиків до куркуми та олії морінги. Інші акцентуватимуть на зниженні вмісту цукру у своїй продукції та решті якостей, пов’язаних зі здоров’ям.

  1. Прозорість технологій

Згідно з опитуваннями, 6 із 10 споживачів хочуть мати додаткову інформацію про походження їжі.

Прозорість отримає вирішальне значення для розуміння того, як виготовляється той чи інший продукт. Деякі інновації зосереджені саме на цьому: цифрові етикетки з терміном придатності, які відстежують якість їжі в режимі реального часу та інші «розумні» упаковки.

  1. Інтерес до рослинної та іншої альтернативної їжі

Простір рослинної їжі не лише зростатиме, але й набуватиме інших форм та поповниться новими інгредієнтами – від водоростей до грибів.

Багато продуктів створять неабиякий ажіотаж, але споживачі також хочуть, щоб вони мали хороший смак, додає Сабіна Вяс, старший директор стратегічних ініціатив та комунікацій Асоціації харчових продуктів на рослинній основі.

  1. Ріст попиту на «здорові» ароматизатори

Інтерес споживачів до нових смаків та ароматів спостерігався ще торік. Зараз він лише посилиться.

Люди стали менше подорожувати, знизилося різноманіття вживаної їжі. Тож вони все частіше шукають задоволення у нових смаках, а аромати їх лише підсилюють, пояснює Ніл Сондерс, керуючий директор відділу роздрібної торгівлі GlobalData.

Водночас це мають бути не синтетичні смаки. У пріоритеті – натуральність, традиційні ягоди та фрукти.

  1. CRISPR та редагування генів стає ближчим

Редагування генів обіцяє поліпшення смаку та текстури продуктів. Якщо раніше CRISPR застосовували для популярних сільгоспкультур, таких як кукурудза та соя, то тепер технологія видаляє гіркоту з поживної зелені, насіння з поверхні ожини та кісточки з вишні.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Вечеря за півмільйона доларів: мішленівський кухар приготує у стратосфері їжу із космічного сміття

Мунк співпрацює зі стартапом Space Perspective для запуску шести відвідувачів у верхні шари атмосфери, де вони скуштують свіжоприготовану вечерю...

Планктон для офісів. Снеками майбутнього будуть низькокалорійні чіпси з медуз

Команда данських дослідників розробила метод перетворення медуз, які багаті на поживні речовини, включаючи вітамін В12, магній і залізо, на...

З’являться перші молочні продукти на лабораторній сироватці, яка повністю ідентична коров’ячій

Daisy Lab налагодила повний виробничий процес — від мікробів до створення кінцевого продукту — порошку сироваткового протеїну. Продукт виготовляється ферментерах...

$15 тис. за переїдання. У Китаї прийняли закон про марнотратство в їжі

Заходи щодо зменшення харчових відходів посилили після того, як президент Сі Цзіньпін назвав витрачену суму «шокуючою і страждаючою».За даними...

Стартап створив шкіру із відходів виробництва сидру. Із неї шитимуть брендові ранці

Beyond Leather Materials створює шкіру під назвою Leap, використовуючи яблучні відходи від європейського виробництва соку та сидру.  Альтернативна шкіра на...

У супермаркетах з’явилися низькокалорійні стейки, створені мікробами

Стейк, отриманий без участі тварин, продаватимуть у Швейцарії в мережі Coop та в Німеччині в REWE. Ферментований стейк має неповторний...

Може вас зацікавити

Набори для приготування їжі зробили британську компанію мільярдером

Компанія Hello Fresh, що працює у Великобританії, США, Німеччині,...

Кенійці випустили жувальну гумку з активованим вугіллям. Розробка тривала 2 роки

Kenafric розпочинав свою діяльність як взуттєвий бізнес, а наразі...

Вибір редактора
В продовження теми