Добрі гени: ТОП-5 тенденцій, які формуватимуть інновації у світі їжі

Після непередбачуваного та бурхливого 2020 року всі прагнуть стабільності. Проте пандемія ще пануватиме деякий час у світі, і саме вона формуватиме головні тренди у сегменті їжі та напоїв. Ними стануть прагнення споживачів підтримати імунітет, відчути нові аромати та поласувати чимось більш технологічним.

Якщо торік головною тенденціїєю  у сфері харчових продуктів була безпека, то у 2021-му на передній план вийдуть технології. У центрі уваги буде нова рослинна їжа та розробки на основі CRISPR – редагування генів.

Ось ТОП-5 тенденцій, які сприятимуть інноваціям у 2021 році.

  1. Зосередження на здоров’ї та покращенні імунітету

Кара Нільсен, директор Food & Drink у WGSN, компанії з прогнозування тенденцій, говорить, що багато компаній спробують зробити на цьому ривок.

Для цього в хід піде все – від бузини і пробіотиків до куркуми та олії морінги. Інші акцентуватимуть на зниженні вмісту цукру у своїй продукції та решті якостей, пов’язаних зі здоров’ям.

  1. Прозорість технологій

Згідно з опитуваннями, 6 із 10 споживачів хочуть мати додаткову інформацію про походження їжі.

Прозорість отримає вирішальне значення для розуміння того, як виготовляється той чи інший продукт. Деякі інновації зосереджені саме на цьому: цифрові етикетки з терміном придатності, які відстежують якість їжі в режимі реального часу та інші «розумні» упаковки.

  1. Інтерес до рослинної та іншої альтернативної їжі

Простір рослинної їжі не лише зростатиме, але й набуватиме інших форм та поповниться новими інгредієнтами – від водоростей до грибів.

Багато продуктів створять неабиякий ажіотаж, але споживачі також хочуть, щоб вони мали хороший смак, додає Сабіна Вяс, старший директор стратегічних ініціатив та комунікацій Асоціації харчових продуктів на рослинній основі.

  1. Ріст попиту на «здорові» ароматизатори

Інтерес споживачів до нових смаків та ароматів спостерігався ще торік. Зараз він лише посилиться.

Люди стали менше подорожувати, знизилося різноманіття вживаної їжі. Тож вони все частіше шукають задоволення у нових смаках, а аромати їх лише підсилюють, пояснює Ніл Сондерс, керуючий директор відділу роздрібної торгівлі GlobalData.

Водночас це мають бути не синтетичні смаки. У пріоритеті – натуральність, традиційні ягоди та фрукти.

  1. CRISPR та редагування генів стає ближчим

Редагування генів обіцяє поліпшення смаку та текстури продуктів. Якщо раніше CRISPR застосовували для популярних сільгоспкультур, таких як кукурудза та соя, то тепер технологія видаляє гіркоту з поживної зелені, насіння з поверхні ожини та кісточки з вишні.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Корона з сіна. Corona створила упаковку для пива з ячмінної соломи

Таким чином компанія AB InBev, яка володіє правами на Corona в усіх країнах, крім США, прагне масштабувати екологічні ініціативи...

Українська компанія пакує сир у стіки та змішує з червоною ікрою

Сир створено спеціально як снек до ранкової кави, і компанія сподівається, що він стане новим щоденним ритуалом для українців. «А...

На Івано-Франківщині варять сир, що врятував долину мамонтів

Брюност – це коричневий норвезький сир, який готується із сироватки та має цікаву історію.У різних скандинавських країнах такі сири...

Грандіозний рік для рослинної риби та стейків: що інноваційного їстимуть споживачі у 2022 році

набагато більше аналогів цільно нарізаного м’яса вийде на ринок уже в 2022 році Натяк на це з’явився ще на галузевій...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

На Сумщині виготовлятимуть сири із грибами шиїтаке, які покращують пам’ять

Крем-сир має у складі безліч корисних бактерій, але жодного...

Щось шкварчить. Українці створили цукерки з чилі і без жодних підсолоджувачів

Це далеко не повний асортимент YARO, яка спеціалізується на...

Експерти компанії «Перемога коноплі» розробили власну формулу альтернативного м’яса

Компанія з Кентуккі вважає, що лід у цьому напрямку...

Без вертольотів: Optimist створив безалкогольну горілку, джин та текілу

Одна з таких торгових марок, Optimist, розробила відразу три...

Український бренд консервує унікальні мініовочі та пече крекери з капустою

Засновник господарства Ян Островський почав цю діяльність у 2014...

Вибір редактора
В продовження теми