Добрі гени: ТОП-5 тенденцій, які формуватимуть інновації у світі їжі

Після непередбачуваного та бурхливого 2020 року всі прагнуть стабільності. Проте пандемія ще пануватиме деякий час у світі, і саме вона формуватиме головні тренди у сегменті їжі та напоїв. Ними стануть прагнення споживачів підтримати імунітет, відчути нові аромати та поласувати чимось більш технологічним.

Якщо торік головною тенденціїєю  у сфері харчових продуктів була безпека, то у 2021-му на передній план вийдуть технології. У центрі уваги буде нова рослинна їжа та розробки на основі CRISPR – редагування генів.

Ось ТОП-5 тенденцій, які сприятимуть інноваціям у 2021 році.

  1. Зосередження на здоров’ї та покращенні імунітету

Кара Нільсен, директор Food & Drink у WGSN, компанії з прогнозування тенденцій, говорить, що багато компаній спробують зробити на цьому ривок.

Для цього в хід піде все – від бузини і пробіотиків до куркуми та олії морінги. Інші акцентуватимуть на зниженні вмісту цукру у своїй продукції та решті якостей, пов’язаних зі здоров’ям.

  1. Прозорість технологій

Згідно з опитуваннями, 6 із 10 споживачів хочуть мати додаткову інформацію про походження їжі.

Прозорість отримає вирішальне значення для розуміння того, як виготовляється той чи інший продукт. Деякі інновації зосереджені саме на цьому: цифрові етикетки з терміном придатності, які відстежують якість їжі в режимі реального часу та інші «розумні» упаковки.

  1. Інтерес до рослинної та іншої альтернативної їжі

Простір рослинної їжі не лише зростатиме, але й набуватиме інших форм та поповниться новими інгредієнтами – від водоростей до грибів.

Багато продуктів створять неабиякий ажіотаж, але споживачі також хочуть, щоб вони мали хороший смак, додає Сабіна Вяс, старший директор стратегічних ініціатив та комунікацій Асоціації харчових продуктів на рослинній основі.

  1. Ріст попиту на «здорові» ароматизатори

Інтерес споживачів до нових смаків та ароматів спостерігався ще торік. Зараз він лише посилиться.

Люди стали менше подорожувати, знизилося різноманіття вживаної їжі. Тож вони все частіше шукають задоволення у нових смаках, а аромати їх лише підсилюють, пояснює Ніл Сондерс, керуючий директор відділу роздрібної торгівлі GlobalData.

Водночас це мають бути не синтетичні смаки. У пріоритеті – натуральність, традиційні ягоди та фрукти.

  1. CRISPR та редагування генів стає ближчим

Редагування генів обіцяє поліпшення смаку та текстури продуктів. Якщо раніше CRISPR застосовували для популярних сільгоспкультур, таких як кукурудза та соя, то тепер технологія видаляє гіркоту з поживної зелені, насіння з поверхні ожини та кісточки з вишні.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Coca-cola створила швидкорозчинні кубики кави та чаю

Нова лінійка представлена у трьох варіантах: ячмінний та зелений чай, кава.Кожна упаковка містить 15 кубиків, що відповідає приготуванню 15-ти...

Nestlé та ще 5 світових брендів роблять альтернативну рибу своїм флагманом

Сьогодні на ринок вийшли щонайменше 6 стартапів з усього світу, які пропонують власну альтернативу тунцю. Зокрема, це Fish Peas,...

Розумна кавомашина розрізняє 900 видів кави та сама замовляє капсули для приготування

BrewID — це абсолютно нова технологічна платформа, розроблена для підтримки низки функцій.Відтепер нова кавоварка може ідентифікувати конкретну марку капсул...

З брокколі та чорниці створили перший коктейль, що стабілізує рівень цукру в крові

Це перший у своєму роді напій, розроблений для забезпечення повноцінного рослинного харчування людей з цукровим діабетом.Було доведено, що він...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

Голландці створили перший у світі веганський глазурований сир із ферментованої пшениці

Хоча на ринку вже існують веганські альтернативи традиційним сирам,...

Солому із рисових плантацій перетворили на міцну упаковку для гарячої їжі

Це – екологічно чисті компостовані лотки. Вони виготовлені з...

Колишній фармацевт розробив спеціальні «антипохмільні» батончики — допомогли буремні вечірки

«Подумайте, перш ніж випити. Спочатку з’їжте SoBar», — йдеться...

Чіпскоїн. Pringles продає віртуальні чіпси за криптовалюту

Свою пропозицію компанія називає CryptoCrisp. Об’єм випуску серії з...

Вибір редактора
В продовження теми