Свіжий бульйон у будь-якій точці світу: Unilever тестує «подорожуючі фабрики»

Компанія Unilever розпочала тестування портативних «подорожуючих фабрик». Нині одна з таких виготовляє рідкий бульйон у Вагенінгені (Нідерланди). Якщо все пройде успішно, виробництво розширять до кетчупу, майонезу та морозива.

«Подорожуюча фабрика» зовні має вигляд контейнеру та може транспортуватися по всьому світу. Це дозволить локалізувати виробництво та швидше реагувати на мінливий попит на місцевих ринках, пояснюють в Unilever. Виробники також можуть використовувати міні-заводи для випуску невеликих обсягів продукції для випробувань.

«Портативна фабрика відображає нову динамічну модель виробництва, коли тисячі «нано-заводів» керуються однією центральною системою. Це дозволить нам мати гнучкі виробничі лінії у будь-якому місці та у будь-який час», — коментує Олівер Тріфунович, керівник проекту та менеджер з технічного обслуговування Unilever.

Кожна нано-фабрика має систему вбудованих на лінії датчиків, які віддалено передають інформацію про хід технологічного процесу центральній платформі. Таким чином можна віддалено керувати виробництвом та оперативно реагувати на будь-які збої.

Для обслуговування портативного міні-заводу знадобиться 2-3 оператори.

Контейнер оснащений універсальними комунальними комунікаціями, для його роботи потрібен лише один електричний кабель і один шланг для води. Виробничий процес повністю автоматизований — від подачі сировини до пакування готового продукту.

Якщо випробування буде успішним, Unilever розширить використання «подорожуючих фабрик» на інші сфери діяльності, включаючи послуги краси.

Очікується, що нано-заводи будуть доступні для купівлі або оренди.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Мохіто із моцарели. Відходи сироваріння переробили на 80-градусний спирт

Таким шляхом пішла компанія Wheyward Spirit. Вона була заснована для того, щоб створювати алкогольні напої із вторинної сировини.«Головна річ,...

Угандійські жінки створили замінник м’яса із найвонючіших плодів у світі

Насправді за використання джекфрута у створенні альтернативи м’ясу взялося вже чимало компаній – Jack & Annie, Upton’s Naturals, Karana,...

З вітамінами, женьшенем та додатковим кофеїном: Nestlé активізувала інновації на ринку кави

Серед найпомітніших новинок Nestlé – холодний концентрат кави Nescafé та система приготування кави Vertuo. Система Vertuo дозволяє споживачам готувати 35...

«Перший столичний хлібозавод» запускає виробництво тостового хліба за інноваційною технологією

Уперше в Україні на підприємстві запроваджено технологію «чистого приміщення», що дозволяє суттєво подовжити термін реалізації хліба — до 30...

Дніпровська пивоварня MOVA випускає власну версію Ukrainian Golden Ale

Це перший сорт, представлений у межах нової мистецької лінійки MOVA ART."У нашої країни не існувало свого власного стилю пива...

Лієв Шрайбер та Євген Гудзь спекли великодній хліб із борошна з розмінованого поля

Пшеницю, з якої була виготовлена ​​ця паска, зберіг фермер із північної частини області, що потерпала від постійних обстрілів. Вироблене...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

Може вас зацікавити

Сільських жінок навчать створювати харчові стартапи та підтримають фінансово

Програма реалізується в партнерстві з Дніпропетровською обласною ГО «Сільськогосподарська...

Міжнародна компанія виготовлятиме в Україні унікальне вино з власним генетичним кодом

Виготовляти крафтове вино в Одеській області буде українська Big...

Rubies in the Rubble: інноваційні приправи вироблені з залишків харчових продуктів

Rubies in the Rubble спеціалізується на виробництві харчових продуктів...

Овочі, що ростуть в магазині. До 2025 року гідропоніка стане хітом продажів

Джулія відкриває програму для планування меню і вносить стартові...

Хутро з кропиви — у Копенгагені показали нові рослинні тренди моди

Вони створені у стилі популярних сумок Ganni Bou, але...

Вибір редактора
В продовження теми