Компанія BlueNalu Inc. зібрала $60 млн для запуску стартапу з вирощування риби «в пробірці». Протягом 2021 р. вона планує відкрити пробну фабрику та розпочати знайомити споживачів з інноваційним продуктом у торгових точках США.
Зараз стартап чекає завершення регуляторного огляду від Управління з контролю за продуктами та ліками США.
BlueNalu може стати першою, хто розпочне продаж клітинної риби на глобальному ринку морепродуктів, який зараз оцінюється в $200 млрд.
«Ми маємо надзвичайно великий інтерес з боку провідних закладів громадського харчування в США», — зазначив генеральний директор BlueNalu Лу Куперхаус, проте відмовився називати компанії. Він зазначив, що йдеться про знакові ресторани, які добре відомі чудовими, свіжими морепродуктами.
Залучені $60 млн стали найбільшим показником боргового фінансування сектору морепродуктів, вирощених «у пробірці». Серед інвесторів BlueNalu — Rage Capital, Agronomics Ltd. та Lewis & Clark AgriFood, кожна з яких проявляє особливу цікавість до фуд-інновацій.
Лу Куперхаус також розповів, що першою вони запропонують американським споживачам рибу махі-махі, також відому як золотиста маркель. Наступним буде синій тунець.
Пробна фабрика площею майже 40 тис. квадратних футів буде розташована в Сан-Дієго. Її будівництво завершиться у третьому кварталі 2021 року.