Тунець, який ніколи не плавав. Американці скоро спробують рибу з пробірки

Американські споживачі, ймовірно, уже цього року будуть ласувати рибою, вирощеною в лабораторних умовах.

Компанія BlueNalu Inc. зібрала $60 млн для запуску стартапу з вирощування риби «в пробірці». Протягом 2021 р. вона планує відкрити пробну фабрику та розпочати знайомити споживачів з інноваційним продуктом у торгових точках США.

Зараз стартап чекає завершення регуляторного огляду від Управління з контролю за продуктами та ліками США.

BlueNalu може стати першою, хто розпочне продаж клітинної риби на глобальному ринку морепродуктів, який зараз оцінюється в $200 млрд.

«Ми маємо надзвичайно великий інтерес з боку провідних закладів громадського харчування в США», — зазначив генеральний директор BlueNalu Лу Куперхаус, проте відмовився називати компанії. Він зазначив, що йдеться про знакові ресторани, які добре відомі чудовими, свіжими морепродуктами.

Залучені $60 млн стали найбільшим показником боргового фінансування сектору морепродуктів, вирощених «у пробірці». Серед інвесторів BlueNalu — Rage Capital, Agronomics Ltd. та Lewis & Clark AgriFood, кожна з яких проявляє особливу цікавість до фуд-інновацій.

Лу Куперхаус також розповів, що першою вони запропонують американським споживачам рибу махі-махі, також відому як золотиста маркель. Наступним буде синій тунець.

Пробна фабрика площею майже 40 тис. квадратних футів буде розташована в Сан-Дієго. Її будівництво завершиться у третьому кварталі 2021 року.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Ізраїльський стартап вирощує кавові зерна з клітин дерева

Урожайність кавових плантацій падає через зміну клімату. Зі 124 відомих видів кави 75 (а це 60%) перебувають під загрозою...

Відкрили найбільшу у світі фабрику для 3D-друку м’яса та риби

Нова фабрика під назвою “TASTE FACTORY” використовує власну розроблену технологію 3D Structuring, що дозволяє створювати продукти з рослинних інгредієнтів...

ТОП-10 трендів у харчовій індустрії: що було у 2020 році та куди йдемо у 2021-му

Відмова від пластикової упаковкиПластик все ще знаходиться в стадії виведення. У міру того як споживачі все більше усвідомлюють вплив...

Столітній молочний гігант створив напій для нарощування м’язів

Лінійка UP2U Recover, що включає протеїнові напої зі смаком персика з манго та червоного апельсина і безароматизованого білкового порошку,...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

Норвежці роздадуть українському дрібному бізнесу по $5000 на перезапуск

Фінансування програми забезпечує Міністерство закордонних справ Норвегії (NMFA). Переможці конкурсу...

Світовий гігант запустив найбільший прискорювач харчових інновацій — перші продукти вже у продажу

Центр розміщений на базі дослідницьких установ компанії у Лозанні...

Азійський тигр. Сингапур розширює ринок альтернативних білків в обмін на фінансування

Зараз Сингапур імпортує понад 90% їжі. Це спонукало до...

Італійські шеф-кухарі створили преміум-корм для людей. У кубиках.

«Наші кубики — на 100% справжня їжа. Смак і...

Вибір редактора
В продовження теми