Американський рітейлер тестує «розумні» візки, за допомогою яких можна оплачувати товари

Високотехнологічні візки для покупок оснащені сенсорним екраном, сканером штрих-коду та вагами. Це забезпечує більш автоматизований процес оформлення покупок

Американська продуктова мережа Kroger випробовує смарт-візки KroGo за технологію стартапу Caper. Покупці сканують штрих-код товарів, які вони розміщують у візку, і в ньому автоматично відслідковуються всі покупки.  Після того, як покупець пробив товар і поклав його у візок, той з’являється в списку, який відображається на сенсорному екрані.

Свіжі продукти зважуються на вбудованих вагах на візку. Якщо потрібно прибрати товар, користувач видаляє його вручну зі списку на сенсорному екрані візка. Користувачі KroGo мають окремі каси, які зв’язуються з візком для автоматичного підрахунку загальної суми оплати покупців. До того ж, існують запобіжні заходи, коли користувач намагається щось покласти, не скануючи.

Ще один спосіб монетізації — спеціальні пропозиції і знижки супермаркету, які демонструються на моніторі візка. Американська продуктова мережа Kroger випробовує смарт-візки у одному з магазинів штату Огайо.

Зацікавленість до цього типу автоматизованих кас прискорився завдяки пандемії COVID-19. Автоматичне оформлення замовлення надає можливість не контактувати із касиром з продуктового магазину, усуваючи вектор взаємодії людини з людиною. Це особливо важливо, коли справа доходить до контролю поширення мікробів, враховуючи те, з якою кількістю різних людей щодня взаємодіє касир.

Але технологія розумних візків Caper отримала поштовх не лише завдяки пандемії, а й конкуреції. Компанія Amazon у серпні минулого року представила власну технологію смарт-візків  — Amazon Dash та анонсувала запуск у своєму магазині Amazon Fresh у Каліфорнії.

Візки від Amazon також дозволяють клієнтам самостійно розплатитися за покупки, проте на відміну від пристрою Kroger, товари не потрібно сканувати. Візок використовує комбінацію алгоритмів комп’ютерного зору для ідентифікації товарів, вбудовану в нього. Покупець просто складає товари у візок  та розраховується через мобільний додаток.

За словами Ліндона Гао, співзасновника і генерального директора Caper, окрім адаптації до нових пандемічних реалій, роздрібні продавці, з якими працює компанія Caper, також хочуть покращити досвід покупця, і вбудований сенсорний екран Caper на візку дозволяє це зробити.

“Екран – це святий Грааль”,  — говорить Гао. Це пов’язано з тим, що покупцям не потрібно завантажувати програму, щоб користуватися автоматизованою оплатою. На візку все є».

До того ж, на екрані візка магазин може рекламувати спеціальні пропозиції, продавати супутні товари та висувати можливі рецепти, виходячи з того, що є в кошику.

Нагадаємо, команда вчених Нань’янського технологічного університету в Сінгапурі (NTU Singapore) розробила проект під робочою назвою «Електронний ніс» для визначення свіжості м’яса. У якості рецептора «електронного носа» виступає спеціальний штрих-код, який з’являються під час зберігання м’ясних продуктів, у процесі їхнього розпаду. Зчитати штрих-код можна за допомогою спеціального додатку для смартфона.

Джерело: The Spoon

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Голландці зібрали 1,2 млн євро на виробництво риб’ячого жиру без риби

Вливання капіталу було здійснене через інвестиційну платформу DuurzaamInvesteren.Останній раунд краудфандингу успішно закрили протягом трьох тижнів за участі приватних інвесторів.На...

Без скарг та вихідних: розробник роботів з доставки їжі залучив $17 млн

Роботи Starship Technologies вже здійснили 1 млн доставок у кампуси Каліфорнійського університету в Лос-Анджелесі і Бріджуотерского державного університету (Массачусетс).Компанія,...

Штучне морозиво опиниться поза законом: за порушення штрафуватимуть на 10000 євро

Морозиво, або як його там називають джелато, стало одним із гастрономічних символів Італії. Тому уряд серйозно налаштований проти крамничок,...

Продовольчий гігант з мільярдною капіталізацією вступає у веганську гру

Бренд Nestlé Freshly анонсував меню Purely Plant, яке містить шість нових позицій для тих, хто споживає виключно рослинну їжу.«Ми...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

«Молочний альянс» та Українська молочна компанія спільно з БФ «Управляй Майбутнім» передали молочну продукцію польовому госпіталю

Група компаній «Молочний альянс», Українська молочна компанія та БФ «Управляй Майбутнім» об'єднали зусилля для підтримки українських захисників, які перебувають на лікуванні у Головному...

Українці питимуть на Новий рік пиво із шоколадом, який здобув світове золото

Для напою використали чорний шоколад із домініканської какаовели, а також ялівцеві ягоди та вишневий сік. У результаті вийшов молочний...

Майстриня із Закарпаття поєднала “дубайський шоколад” із начинкою з сала

Серед них — шоколад зі сливовим лекваром, що нагадує смак Закарпаття, а також шоколад із в'яленим м’ясом та салом...

Може вас зацікавити

Mitsubishi разом з ізраїльським стартапом годуватиме японців клітинними стейками

Mitsubishi доєдналася до просування футуристичної страви, адже її харчовий...

Німці створили начинку для печива, яка зберігається 2 роки без сторонніх добавок

Кремова начинка широко використовується у кондитерських виробах, проте, процес...

Протеїн із грибів допоможе Unilever збільшити продажі до 1 млрд євро

У Univever підрахували, що за минулий рік третину продовольчого...

Ще більш сучасний та стильний: бренд «Бащинський» уперше змінив логотип і дизайн продуктів

Бути ближчим і зрозумілішим для споживача, стирати бар’єри й...

Kalyus Winery створює вино із найдавніших виноградних сортів на березі Дністра

У довоєнні часи Kalyus Winery організовувала дегустації вин з...

Вибір редактора
В продовження теми