Американський рітейлер тестує «розумні» візки, за допомогою яких можна оплачувати товари

Високотехнологічні візки для покупок оснащені сенсорним екраном, сканером штрих-коду та вагами. Це забезпечує більш автоматизований процес оформлення покупок

Американська продуктова мережа Kroger випробовує смарт-візки KroGo за технологію стартапу Caper. Покупці сканують штрих-код товарів, які вони розміщують у візку, і в ньому автоматично відслідковуються всі покупки.  Після того, як покупець пробив товар і поклав його у візок, той з’являється в списку, який відображається на сенсорному екрані.

Свіжі продукти зважуються на вбудованих вагах на візку. Якщо потрібно прибрати товар, користувач видаляє його вручну зі списку на сенсорному екрані візка. Користувачі KroGo мають окремі каси, які зв’язуються з візком для автоматичного підрахунку загальної суми оплати покупців. До того ж, існують запобіжні заходи, коли користувач намагається щось покласти, не скануючи.

Ще один спосіб монетізації — спеціальні пропозиції і знижки супермаркету, які демонструються на моніторі візка. Американська продуктова мережа Kroger випробовує смарт-візки у одному з магазинів штату Огайо.

Зацікавленість до цього типу автоматизованих кас прискорився завдяки пандемії COVID-19. Автоматичне оформлення замовлення надає можливість не контактувати із касиром з продуктового магазину, усуваючи вектор взаємодії людини з людиною. Це особливо важливо, коли справа доходить до контролю поширення мікробів, враховуючи те, з якою кількістю різних людей щодня взаємодіє касир.

Але технологія розумних візків Caper отримала поштовх не лише завдяки пандемії, а й конкуреції. Компанія Amazon у серпні минулого року представила власну технологію смарт-візків  — Amazon Dash та анонсувала запуск у своєму магазині Amazon Fresh у Каліфорнії.

Візки від Amazon також дозволяють клієнтам самостійно розплатитися за покупки, проте на відміну від пристрою Kroger, товари не потрібно сканувати. Візок використовує комбінацію алгоритмів комп’ютерного зору для ідентифікації товарів, вбудовану в нього. Покупець просто складає товари у візок  та розраховується через мобільний додаток.

За словами Ліндона Гао, співзасновника і генерального директора Caper, окрім адаптації до нових пандемічних реалій, роздрібні продавці, з якими працює компанія Caper, також хочуть покращити досвід покупця, і вбудований сенсорний екран Caper на візку дозволяє це зробити.

“Екран – це святий Грааль”,  — говорить Гао. Це пов’язано з тим, що покупцям не потрібно завантажувати програму, щоб користуватися автоматизованою оплатою. На візку все є».

До того ж, на екрані візка магазин може рекламувати спеціальні пропозиції, продавати супутні товари та висувати можливі рецепти, виходячи з того, що є в кошику.

Нагадаємо, команда вчених Нань’янського технологічного університету в Сінгапурі (NTU Singapore) розробила проект під робочою назвою «Електронний ніс» для визначення свіжості м’яса. У якості рецептора «електронного носа» виступає спеціальний штрих-код, який з’являються під час зберігання м’ясних продуктів, у процесі їхнього розпаду. Зчитати штрих-код можна за допомогою спеціального додатку для смартфона.

Джерело: The Spoon

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Британці змішали канабіс з чайним грибом — це допоможе кишечнику та заспокоїть

«Громадськість дедалі більше усвідомлює заспокійливу користь CBD, але з’являється низка доказів, що розкривають значно ширший потенціал канабідіолу, включаючи позитивний...

Розробник, що виростив із гену мамонта доісторичне м’ясо, представляє інший унікальний продукт

Vow створює культивоване м’ясо із клітин рідкісних японських перепелів Coturnix japonica.Продукт вирощують без застосування суперечливої ​​фетальної бичачої сироватки та...

Бостонський виробник закусок випустив «здорові» чіпси з протизапальними властивостями

Mark’s Mindful Munchies пропонують корисні закуски із цільного зерна з додаванням натуральних спецій.Цього місяця на полицях магазинів з’явилась нова...

Теплиця з нутом — ізраїльтяни відправлять у космос спеціальну ферму

Ситуацію планує змінити NASA. Американське управління з дослідження космічного простору об’єднало зусилля з некомерційною організацією SpaceIL, яка намагається висадити...

Захоплені кулінарією сестри створили замінник ікри з чіа та водоростей

Засновниці бренду – сестри Люсіль та Емілі Баттафарано, які захоплюються гастрономією. Для створення нового продукту вони застосували свої ремісничі...

Сіль із яєць динозавра за 6 тисяч: сімейна компанія відроджує забуте ремесло

Назва зумовлена унікальною формою та методом виробництва цієї солі, яку вирощують із застосуванням технік, що сягають доіспанських часів.Процес виробництва...

Може вас зацікавити

В’єтнамці створили унікальні соломинки для напоїв, які після використання можна з’їсти

Вони не містять пластику, паперу та металу, є гігієнічними,...

Kraft Heinz створила морозиво зі смаком макаронів та сиру

Обмежений тираж десерту Kraft Macaroni & Cheese містить в...

Вибір редактора
В продовження теми