Американський рітейлер тестує «розумні» візки, за допомогою яких можна оплачувати товари

Високотехнологічні візки для покупок оснащені сенсорним екраном, сканером штрих-коду та вагами. Це забезпечує більш автоматизований процес оформлення покупок

Американська продуктова мережа Kroger випробовує смарт-візки KroGo за технологію стартапу Caper. Покупці сканують штрих-код товарів, які вони розміщують у візку, і в ньому автоматично відслідковуються всі покупки.  Після того, як покупець пробив товар і поклав його у візок, той з’являється в списку, який відображається на сенсорному екрані.

Свіжі продукти зважуються на вбудованих вагах на візку. Якщо потрібно прибрати товар, користувач видаляє його вручну зі списку на сенсорному екрані візка. Користувачі KroGo мають окремі каси, які зв’язуються з візком для автоматичного підрахунку загальної суми оплати покупців. До того ж, існують запобіжні заходи, коли користувач намагається щось покласти, не скануючи.

Ще один спосіб монетізації — спеціальні пропозиції і знижки супермаркету, які демонструються на моніторі візка. Американська продуктова мережа Kroger випробовує смарт-візки у одному з магазинів штату Огайо.

Зацікавленість до цього типу автоматизованих кас прискорився завдяки пандемії COVID-19. Автоматичне оформлення замовлення надає можливість не контактувати із касиром з продуктового магазину, усуваючи вектор взаємодії людини з людиною. Це особливо важливо, коли справа доходить до контролю поширення мікробів, враховуючи те, з якою кількістю різних людей щодня взаємодіє касир.

Але технологія розумних візків Caper отримала поштовх не лише завдяки пандемії, а й конкуреції. Компанія Amazon у серпні минулого року представила власну технологію смарт-візків  — Amazon Dash та анонсувала запуск у своєму магазині Amazon Fresh у Каліфорнії.

Візки від Amazon також дозволяють клієнтам самостійно розплатитися за покупки, проте на відміну від пристрою Kroger, товари не потрібно сканувати. Візок використовує комбінацію алгоритмів комп’ютерного зору для ідентифікації товарів, вбудовану в нього. Покупець просто складає товари у візок  та розраховується через мобільний додаток.

За словами Ліндона Гао, співзасновника і генерального директора Caper, окрім адаптації до нових пандемічних реалій, роздрібні продавці, з якими працює компанія Caper, також хочуть покращити досвід покупця, і вбудований сенсорний екран Caper на візку дозволяє це зробити.

“Екран – це святий Грааль”,  — говорить Гао. Це пов’язано з тим, що покупцям не потрібно завантажувати програму, щоб користуватися автоматизованою оплатою. На візку все є».

До того ж, на екрані візка магазин може рекламувати спеціальні пропозиції, продавати супутні товари та висувати можливі рецепти, виходячи з того, що є в кошику.

Нагадаємо, команда вчених Нань’янського технологічного університету в Сінгапурі (NTU Singapore) розробила проект під робочою назвою «Електронний ніс» для визначення свіжості м’яса. У якості рецептора «електронного носа» виступає спеціальний штрих-код, який з’являються під час зберігання м’ясних продуктів, у процесі їхнього розпаду. Зчитати штрих-код можна за допомогою спеціального додатку для смартфона.

Джерело: The Spoon

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

На Закарпатті крафтярі роблять сушлики із м’яса та гарбузів

Це — 100% м’ясо, усушене за допомогою дегідратора на 60-70% при температурі до 70℃.Щоб виготовити сушлики, філейну частину м’яса...

Питна формула. Херсонська компанія робить амарантові вершки за технологією гідроудару

Тетяна Осипенко, керівник компанії, розповіла newfood.ua: на ці лінійки дали позитивні висновки Міністерство охорони здоров’я та науково-дослідні установи Національної...

Стартап з виробництва яєчних чіпсів знайшов інвестора-мільярдера

Інвестор уже розпочав співпрацю з засновниками стартапу Ніком Гамбургером та Заком Шрайєром, щоб випустити у широкий загал новий суперфуд...

Швейцарський роздрібний гігант взяв на “тест-драйв” морепродукти, створені мікробами

У рамках співпраці Migros оцінюватиме сприйняття споживачами нових альтернатив тунця та сига, а також їх потенціал зробити революцію на...

Пиво та сидр займають понад 90% обсягу на ринку слабоалкогольних напоїв в Україні – дослідження

Моніторинг ринку слабоалкогольних напоїв в Україні свідчить про значні зміни у сфері, що зумовлені як глобальними тенденціями, так і...

Кондитерська мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок ручної роботи

Власна кондитерська» мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок ручної роботи у пакованні, дизайн якого створили українські ілюстраторки —...

Понад 1600 малозабезпечених літніх людей у Києві отримали продуктові набори за підтримки Corteva Agriscience та GlobalGiving

Завдяки цьому гранту було закуплено продуктові набори, які в зимовий період напередодні новорічних свят передали понад 1600 літнім киянам,...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Може вас зацікавити

Напій для мислення — стартап збирає $1 млн на революційний продукт

Кампанія розміщена на платформі краудфандингу StartEngine.NERD Focus має дійсно...

Coca-Cola об’єдналася з виробником спирту, щоб вийти у сегмент алкогольних коктейлів

Fresca — це гібрид коктейля-міксера, безалкогольного напою та газованої...

Тримайтеся якнайдалі: як організувати харчовий простір у холодильнику

Щоб шлунок був у безпеці, а продукти харчування швидко...

Клімат-контроль: кожна коробка крекерів видаляє парникові гази з повітря

Крекери виготовляються із вівса з чотирма різними смаками У компанії...

Бренд холодного чаю створив розслабляючий напій з канабісом

Лінійка чаїв з канабісом дебютувала у Канаді наприкінці 2022...

Вибір редактора
В продовження теми