Рослинне м’ясо роблять для м’ясоїдів. Хто насправді споживає цей продукт?

Основними споживачами рослинного м’яса та молока є не вегани чи вегетаріанці, як прийнято вважати, а саме всеїдні та флекситаріани – люди, які повністю не відмовляються від м’яса, але зменшують його кількість у раціоні.

Як свідчать результати опитування дослідницької компанії Packaged Facts, саме м’ясоїди більше споживають альтернативних продуктів завдяки своїй чисельності.

Люди, які нещодавно стали веганами після вживання м’яса або молочних продуктів, можуть знайти рослинні альтернативи приємними, якщо їм не вистачає смаку або текстури раніше вживаної їжі. Проте досвідчені вегани та вегетаріанці не пропускають подібні продукти до столу. Вони адаптували раціон та спосіб життя навколо їжі, яка на вигляд та смак нагадує рослини.

Деякі вегани та вегетаріанці вважають відразливою навіть саму ідею м’яса чи молока, й не цікавляться продуктами, які намагаються відтворити їх характеристики.

Багато виробників рослинного м’яса відверто заявляють, що їх мета – створити альтернативу, яку м’ясоїди їстимуть замість м’яса.

«Компанії можуть називати багато причин, чому вони роблять свою продукцію як альтернативу м’ясу. Наприклад, для покращення добробуту тварин або зменшення екологічного впливу вирощування тварин на забій», – додають в Packaged Facts.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Перша інновація за сто років – PEPSI випустила напій, збагачений азотом

Nitro Pepsi буде доступна в банках по всій країні уже в березні. Категорія коли існує вже більше століття. Хоча в...

Американці знайшли спосіб здешевити рослинне молоко і зробити його смачнішим

Як зазначають у компанії, частіше за все молочні альтернативні напої збагачують продукти додатковим білком, кальцієм та вітамінами, що вимагає...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Impossible Foods восени виведе на ринок рослинну курятину. Почнуть — з ресторанів

Компанія не відмовляється від своїх планів, навіть попри те, що ринок уже і без того переповнений подібними пропозиціями.Свій продукт...

Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.Весняний настрій...

Смачна колаборація: «Яготинський» айран в мережі Döner Маркет

Співпрацю двох брендів, чиї автентичні продукти чудово доповнюють один одного, точно оцінять шанувальники стритфуду.  «Поєднання шаурми з айраном — це...

Дві українські компанії потрапили до списку номінантів Gulfood Innovation Awards 2025

З 17 до 22 лютого 2025 року в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) відбулася одна з найбільших світових...

Йогуртові соуси від Молокія у шорт-листі глобальної нагороди World Food Innovation Awards 2025

Йогуртові соуси від Молокія потрапили до шорт-листа в категорії «Найкращий молочний продукт». Молокія змагатиметься за першість із одними з...

Може вас зацікавити

З вітамінами, женьшенем та додатковим кофеїном: Nestlé активізувала інновації на ринку кави

Серед найпомітніших новинок Nestlé – холодний концентрат кави Nescafé...

Starbucks почав додавати у каву інноваційне молоко на основі грибів

Молоко без корів Perfect Day виготовляється на основі тих...

Американці рекомендують споживати гриби, щоб менше страждати від депресії

У дослідженні були використані дані про дієту та психічне...

Пармський молочник. Чому ентузіаст суперфуду увійшов в історію як світовий шахрай

5 травня 2002 року стало справжнім святом для мешканців...

Вибір редактора
В продовження теми