Рослинне м’ясо роблять для м’ясоїдів. Хто насправді споживає цей продукт?

Основними споживачами рослинного м’яса та молока є не вегани чи вегетаріанці, як прийнято вважати, а саме всеїдні та флекситаріани – люди, які повністю не відмовляються від м’яса, але зменшують його кількість у раціоні.

Як свідчать результати опитування дослідницької компанії Packaged Facts, саме м’ясоїди більше споживають альтернативних продуктів завдяки своїй чисельності.

Люди, які нещодавно стали веганами після вживання м’яса або молочних продуктів, можуть знайти рослинні альтернативи приємними, якщо їм не вистачає смаку або текстури раніше вживаної їжі. Проте досвідчені вегани та вегетаріанці не пропускають подібні продукти до столу. Вони адаптували раціон та спосіб життя навколо їжі, яка на вигляд та смак нагадує рослини.

Деякі вегани та вегетаріанці вважають відразливою навіть саму ідею м’яса чи молока, й не цікавляться продуктами, які намагаються відтворити їх характеристики.

Багато виробників рослинного м’яса відверто заявляють, що їх мета – створити альтернативу, яку м’ясоїди їстимуть замість м’яса.

«Компанії можуть називати багато причин, чому вони роблять свою продукцію як альтернативу м’ясу. Наприклад, для покращення добробуту тварин або зменшення екологічного впливу вирощування тварин на забій», – додають в Packaged Facts.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Green Monday із Гонконгу створила із вівса веганське морозиво

Морозиво мочі буде подаватися в кафе та пропонується під брендом Oatchi у продуктовому магазині Green Common.Десерт містить на 17%...

Економічний фронт: Organic Ukraine Business Hub готується до виходу на британський ринок

Organic Ukraine Business Hub — експортно-орієнтований парасольковий бренд, що сьогодні в часи війни продовжує допомагати українським виробникам органіки вийти...

Українських виробників навчать торгувати на Amazon та eBay

Навчання електронній комерції дозволить українським підприємцям налагодити зв’язки з ринками ЄС, зареєструватися та продавати свою продукцію на міжнародних торгових...

Орбітальний ланч. Для космосу розробили ароматну їжу в інноваційній упаковці

Щоб забезпечити збереження смакових якостей, гарантуючи при цьому їхній тривалий термін зберігання за кімнатної температури, інженери Servair працювали разом...

«Яготинське для дітей» змінило дизайн пляшок дитячих йогуртів і кефіру

На відміну від скла, пластик не так легко б'ється, що особливо важливо для дітей молодшого віку, які можуть випадково...

Pripravka: секретний інгредієнт успіху 

Хоч вважається, що найкраща приправа до їжі — це голод, попит на спеції та прянощі в Україні був завжди,...

Віртуальна реальність у гастрономії: як VR змінює споживання їжі?

Сучасні технології невпинно змінюють різні сфери життя, і гастрономія не стала винятком. Віртуальна реальність (VR), яка дозволяє створювати та...

Проєкт Bake4Ukraine отримав грант на обладнання українським пекарням

Гуманітарний проєкт #Bake4Ukraine отримав грант, що передбачає надання обладнання (нового чи б/в) 50 українським пекарням, які знаходяться в зоні...

Може вас зацікавити

Британський мільярдер Джим Меллон: «Лабораторне м’ясо стане доступним за ціною через 5 років»

«Знижуються ціни на рослинні продукти: компанія Impossible нещодавно скинула...

Грета проти. Веганські замінники молока знову можуть бути «вершковими»

За заборону термінів Еврокомісія проголосувала ще в жовтні 2020...

«Чорні кухні»: Ресторатор Дмитро Борисов про те, як галузь пристосовується до локдаунів

«Сподіваюся, що до кінця року ми побудуємо повноцінну IT-інфраструктуру,...

Куряче м’ясо, вирощене в лабораторіях, вперше допущено до продажу

На відміну від таких стартапів як Beyond Meat і...

Вибір редактора
В продовження теми