Інвестори повірили в рослинні креветки. Стартап зібрав $18 млн

Американський жіночий стартап New Wave Foods випускає на ринок альтернативні креветки. Штучний морепродукт виготовили з квасолі маш та водоростей. Це стало можливим завдяки фінансуванню у $18 млн, яке компанія зібрала в рамках серії залучення інвестицій.

Перші гроші New Wave Foods отримала ще в 2019 р. Тоді її профінансувала Tyson Ventures. Зараз кількість зацікавлених інвесторів зростає, як і ринок альтернативних морепродуктів в цілому.

«Зібрати $18 млн для нас – це величезний крок. Ми налаштовані захопити ринок у $9 млрд», – сказала Мері Макговерн, генеральний директор New Wave .

Цього року стартап планує дебютувати зі своєю продукцією в кафетеріях та ресторанах. Чудовий вибір, враховуючи, що 80% креветок американці споживають у закладах громадського харчування.

New Wave на сьогодні вважається провідним гравцем у своєму сегменті. На рослинних креветках компанія зосередилась з моменту запуску у 2015 році. Для розробки рецептури іноваційного продукту їй знадобилося 5 років та $8 млн.

Секрет рослинних креветок New Wave не розкриває та обіцяє захищати свою формулу не гірше, ніж це робить Coca-Cola. Аби ніхто не знав технологію виробництва повністю, інгредієнти будуть змішуватися в окремому місці, а потім постачатися на виробництво для подальшої доробки.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Тепер без похмілля: в алкоголь з адаптогенними грибами інвестують мільйони доларів

Функціональні напої містять специфічні інгредієнти, які сприяють здоров’ю споживачів. Найчастіше в роздріб продаються енергетичні напої, які допомагають підвищити пильність. Теро...

Велика продуктова мережа продаватиме сіль, якій 300 млн років. Її збирають з підземних потоків в Африці

Сіль Орікс добувають у пустелі Калахарі. Її збирають з підземних потоків, що протікають через древні скельні утворення Двіка, яким...

“Морозиво майбутнього” створили за технологією корму для тварин. Зараз його продають по 70 млн порцій на рік

Окрім розважальних закладів, спортивних заходів, парків розваг “морозиво майбутнього”, як його колись назвав засновник бренду, буде продаватися у роздрібних...

Перший рослинний супермаркет здивував: що найбільше купують вегани

Магазин площею 212 кв. м пропонує понад 2700 продуктів від 300 брендів, серед яких Alpro, Oatly, Beyond Meat, а...

Україна стала світовим лідером з експорту замороженої малини, випередивши Польщу та Сербію

За даними EastFruit, у 2024 році експорт замороженої малини з України досяг рекордних 65 тисяч тонн, що на 34%...

Український виробник корисних солодощів виходить на ринки США та Великої Британії

За останні три роки сукупний виторг вінницького виробника зріс у 2,5 рази, а у 2024 році перевищив 1,5 млрд...

Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.Весняний настрій...

Смачна колаборація: «Яготинський» айран в мережі Döner Маркет

Співпрацю двох брендів, чиї автентичні продукти чудово доповнюють один одного, точно оцінять шанувальники стритфуду.  «Поєднання шаурми з айраном — це...

Може вас зацікавити

Речовина, яку добувають із ракоподібних, зберігає свіжість авокадо

Хітозан — це природна речовина, яка отримується зі шкарлупи...

IncrEdible Spoon – їстівні ложки замість пластика

Одноразові пластикові прилади - невід'ємна частина великої кількості бізнесів,...

Відомий бренд досипав у закуски електролітів. Розповідаємо, для чого

Нові фруктові мікси містять електроліти натрій і магній, а...

У Південній Кореї варять за спеціальною технологією пармезан із вівса

Використовуючи власну запатентовану технологію, яка імітує традиційний спосіб старіння...

Доходи із відходів. Упаковка з авокадо збільшує термін зберігання продуктів

Упаковка включатиме бар’єрні етикетки та антиоксидантні добавки, які захищатимуть...

Вибір редактора
В продовження теми