Мережа ресторанів швидкого харчування KFC анонсувала запуск продажів у Сінгапурі Zero Chicken Burger – бургерів з рослинною «курятиною».
Новинка на обмежений період часу з’явиться в більш ніж 80 місцях, за виключенням місцевого зоопарку та Сінгапурського політехнічного університету.
Новий бургер включатиме «курячу» котлету з рослинного мікропротеїну, приправлену сумішшю з 11 трав та спецій. Також у складі – салат, соус барбекю, скибочки сиру на молочній основі, майонез та яйця, що робить його явно не веганським.
Коштуватиме Zero Chicken Burger від 6,55 до 8,65 сінгапурських доларів.
KFC розробила новий бургер у відповідь на зростаючу тенденцію до скорочення споживання м’яса в регіоні.
«Ми бачимо тенденцію до флексітарізму і підвищеного попиту на альтернативне м’ясо, тому хотіли запропонувати варіант без справжньої курятини, але при цьому зберегти той самий чудовий смак KFC», – прокоментувала старший директор з маркетингу та інновацій у сфері харчових продуктів KFC Singapore Джуліана Лім.
Після декількох місяців тестування компанія дуже задоволена тим, що випустила перший курячий бургер без курки, додала вона.
До цього KFC уже проводила запуск продажу бургерів з альтернативним м’ясом у Великобританії. Там вони позиціонуються повністю як веганські та пропонуються у меню 900 ресторанів мережі.