KFC поклала в бургери рослинну курятину. Але не для веганів

Мережа ресторанів швидкого харчування KFC анонсувала запуск продажів у Сінгапурі Zero Chicken Burger – бургерів з рослинною «курятиною».

Новинка на обмежений період часу з’явиться в більш ніж 80 місцях, за виключенням місцевого зоопарку та Сінгапурського політехнічного університету.

Новий бургер включатиме «курячу» котлету з рослинного мікропротеїну, приправлену сумішшю з 11 трав та спецій. Також у складі – салат, соус барбекю, скибочки сиру на молочній основі, майонез та яйця, що робить його явно не веганським.

Коштуватиме Zero Chicken Burger від 6,55 до 8,65 сінгапурських доларів.

KFC розробила новий бургер у відповідь на зростаючу тенденцію до скорочення споживання м’яса в регіоні.

«Ми бачимо тенденцію до флексітарізму і підвищеного попиту на альтернативне м’ясо, тому хотіли запропонувати варіант без справжньої курятини, але при цьому зберегти той самий чудовий смак KFC», – прокоментувала старший директор з маркетингу та інновацій у сфері харчових продуктів KFC Singapore Джуліана Лім.

Після декількох місяців тестування компанія дуже задоволена тим, що випустила перший курячий бургер без курки, додала вона.

До цього KFC уже проводила запуск продажу бургерів з альтернативним м’ясом у Великобританії. Там вони позиціонуються повністю як веганські та пропонуються у меню 900 ресторанів мережі.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Американці випустили «протеїнову каву» у стіках — одна кава замінює яйце

Продукція Ultimate Paleo Protein виготовляється з гіпоалергенного та високоефективного порошку яловичого білка, котрий чудово засвоюється та є прекрасною альтернативою...

Виробник першої рослинної баранини отримав мільйонні інвестиції та взявся за розробку дичини

В інвестиційному раунді взяли участь AgFunder, Bessemer Venture Partners, New Crop Capital та Siddhi Capital. Зокрема, це перший випадок,...

Водій вантажівки створив зефір у аерозольному балончику

Зефір в аерозолі можна розпилювати на морозиво, печиво, коктейлі для дорослих або (якщо ніхто не дивиться) прямо до рота.Упаковка...

Мільярдер та автор книги про нову аграрну революцію збирає $33 млн на клітинне м’ясо

Кошти підуть на фінансування власного портфеля компаній, що займаються переважно вирощуванням клітинного м’яса. Загалом підприємств буде шість — з...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Співзасновник Beyond Meat першим випустив рослинний напій для людей за 50

Напій пропонується під брендом Perennial та містить 140 Ккал...

Шеф-кухар Юрій Ковриженко про кулінарну дипломатію: котлету Скоропадського та хот-дог для короля Георга

Розкажіть, будь ласка, що таке кулінарна дипломатія?Це частина культурної...

Виробники кольорових веганських котлет створили солодкий бургер для сніданку

Американська компанія Actual Veggies розробила солодкий бургер для сніданку...

Відразу кілька світових брендів перейдуть на паперові пляшки у рамках масштабних тестувань

Співпраця розпочалась у травні минулого року з розробки формованого...

Вибір редактора
В продовження теми