Раби баобаба: винайшли спортивний напій з додаванням плодів африканського дерева

Британський бренд Tribal Sports Nutrition вивів на ринок новий вид енергетичного смузі з плодів баобаба. Тепер це стало частиною лінійки спортивних напоїв, яка з’явилася на полиці Sainsbury’s – найбільшої британської торговельної мережі.

Вибір баобаба не випадковий. Кріс Мартін, генеральний директор Tribal Sports Nutrition, задумав такий напій ще коли працював фотографом в Африці. Він виявив, що плоди баобаба мають відмінні характеристики, які можна використовувати в спортивному харчуванні. Насамперед, це природне джерело енергії, електролітів, клітковини, вітаміну С та антиоксидантів.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

10 000 хлібин отримали мешканці прифронтових територій від Good Bread за підтримки Corteva та GlobalGiving

Міжнародна науково-технологічна сільськогосподарська компанія Corteva Agriscience у партнерстві з GlobalGiving виділила грант інклюзивній пекарні Good Bread на виготовлення понад...

Фінський стартап будує першу у світі фабрику для виробництва білка з повітря

Нові виробничі потужності під назвою Factory 01 дозволить масштабувати та комерціалізувати протеїн Solein, який, як стверджує Solar Foods, є...

NEWFOOD.UA та експерти обрали найкращі інноваційні харчові компанії

Редколегією першого українського видання про фудтек — NEWFOOD.UA — було складено long-list компаній-номінантів. Усього в список потрапило 140 українських...

На кулінарній платформі Kittch, яку створили українці, можна готувати в AR-окулярах та замовляти продукти жестами

Розробники домовилися з всесвітньовідомим виробником процесорів Qualcomm про створення режиму доповненої реальності для користувачів.Тепер користувачі платформи можуть вчитися готувати...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

Із чайного гриба створили нановолокно, яке замінить шкіру та пластик

Bucha Bio працює над двома матеріалами – Shorai та...

Ізраїльський стартап зібрав третину мільярда на розширення виробництва лабораторного м’яса

Ізраїльська компанія Future Meat Technologies зібрала найбільшу у світі...

Nuro отримали $500 млн на розвиток автономних автомобілів для доставки

Стартап, який вже сумарно підняв $ 1,5 млрд, розробляє...

Перший у світі годинник з кави — на Kickstarter збирають фінансування

Чотири версії Годинника Кави вже доступні для передзамовлення у...

Вибір редактора
В продовження теми