В Нідерландах новорічне пиво варять з ялинкових голок

В Нідерландах знайшли застосування ялинкам після новорічних свят. Місцева броварня Lowlander Beer розробила рецепт пива з хвої. Для виробництва партії освіжаючого зимового IPA потрібно понад 600 кг голок. Голки з дерев зривають вручну, далі — справа техніки. Проблем з сировиною не було —  щороку у Нідерландах викидують близько 2,5 млн ялинок. Цікаво це скільки літрів пінного?

Окрім, самих голок для зимового IPA пивоварня повторно використовувала кожен шматок дерев. З залишків ялинок, наприклад, в Lowlander Beer зробили корки для іншого свого продукту — ігристого вина Lowlander Botanical Brut.

До речі, українці на новорічні свята купують близько 6 млн ялинок. Якщо б хтось з пивоварів узявся би за таке ялинкове пиво, то його точно вистачило б до наступного року.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

«Сміливці, які працюють на перемогу»: переможці конкурсу «Роби своє з Kurator» презентували власні ініціативи

Десять переможців конкурсу «Роби своє з Kurator» із Київської, Дніпропетровської, Полтавської та Черкаської областей отримали свої нагороди та розповіли...

Шкіра з ананасів — нова сировина для Nike, H&M та Hugo Boss від найбільшого виробника фруктів

В рамках нового партнерства Dole збиратиме залишки листя рослин ананасу на своїх плантаціях та відправлятиме їх Ananas Anam.З листя...

Pepsi вперше випустила лімітовану серію фірмових пончиків

Бокс включає в себе унікальний пончик Pepsi ColaCream Donut та півлітровий напій Pepsi. Шанувальники можуть скуштувати новинку в магазині...

Українці варять готові супи прямо в пакетах — за технологією з Нідерландів

"Нова кухня" знову почала виробництво супів у Славутичі на Київщині в лютому 2024 року. Попередні потужності засновники підприємства втратили...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Всесвітньо відомий виробник алкоголю продаватиме ром у форматі морозива

У результаті співпраці створено новий унікальний смак морозива —...

Японці випустили чай та каву, що борються з вісцеральним жиром

Функціональні оздоровчі напої Healthya представлені готовим до вживання чаєм...

На відновлення постраждалого від війни виробництва можна отримати 800 тис. грн

Програму реалізує Міжнародна організація з міграції (МОМ) та Агентство...

New Food Summit 2023 — перша подія про їжу майбутнього

Як змінюється та куди рухається глобальний Food-ринок і...

Каліфорнійці створили перший у світі безлакогольний джин, текілу та бурбон з канабісу

Бренд покликаний створити інноваційні коктейльні напої, використовуючи низькі дози...

Вибір редактора
В продовження теми