СЕРПЕНЬ
Beyond Meat запустила новий інтернет-магазин рослинного м’яса. Сайт допоможе споживачам легко замовляти асортимент компанії в умовах карантину.
The Kellog Co. інвестувала $45 млн у розширення та модернізацію свого заводу Morningstar Farm в Огайо. $25 млн піде на модернізацію обладнання та $18 млн у розширення потужностей. Це дозволить істотно підвищити обсяги виробництва рослинного м’яса і веганських продуктів.
ВЕРЕСЕНЬ
Beyond Meat вивела на ринок свій новий продукт — Beyond Meatballs (щось на кшталт фрикадельок). Продукт скоро стане доступним в продуктових магазинах по всій території США. Рослинні фрикадельки — це відповідь на запит ринку на поживні та прості у підготовці продукти.
Planterra Foods підписала трирічний контракт з хокейною командою NFL Denver Broncos. В рамках партнерства буде створено новий бренд рослинних м’ясних продуктів — OZO brand. Так компанія посилить свою присутність в ніші продуктів для здорового харчування.
Beyond Meat Food Co. Ltd., дочірнє підприємство Beyond Meat, уклала угоду з китайською компанією Jiaxing Economic and Technological Development Zone (Китай) про проектування та розвитку виробничих потужностей. В рамках співпраці передбачається побудова сучасного заводу для виробництва альтернативного протеїну під брендом Beyond Meat в Китаї.
ЖОВТЕНЬ
У жовтні 2020 року компанія Impossible Foods Inc. вивела на канадський ринок свій флагманський продукт — Impossible Burger. Зона покриття — більш ніж в 600 сімейних магазинах Sobeys та онлайн-сервіси доставки.