Glovo планує працювати на ринку B2B Східної Європи

Сервіс доставки їжі Glovo розширює асортимент послуг і пропонує доставку для корпоративних клієнтів. Компанія представила спеціальний додаток Q-Commerce, за допомогою якого корпоративні клієнти зможуть відстежувати наявність товарів на власних складах і планувати їх доставку за допомогою кур’єрів Glovo. Так компанії зможуть організувати доставку своїх товарів для корпоративних покупців.

Першими корпоративними клієнтами Glovo стали такі компанії як Unilever, Nestle і L’Ореаль. Також новий логістичний сервіс оцінили супермаркети Walmart, Carrefour і Kaufland.

Другою великою групою клієнтів Glovo стали «dark stores». Так називають магазини без власних торгових залів — орієнтованих виключно на доставку.

Зараз додаток працює в найбільших містах Іспанії — в Барселоні, Мадриді, Лісабоні та Мілані. Протягом року «корпоративний» Glovo планує вийти на ринки Східної Європи і Африки.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

В Ізраїлі представили перший в світі стейк рибай на основі клітин, надрукований на 3D принтері

Технологія 3D-біодруку Aleph Farms поєднує в собі культивування клітин і 3D-друк. Як зазначають в компанії, живим клітинам коров'ячої тканини...

Nestlé починає продажі в Україні продуктів з рослинного м’яса

Лінійка продуктів Garden Gourmet представлена ​​в Україні рослинними котлетами для бургера Sensational Burger, рослинними сосисками Sensational Sausage, рослинними фрикадельками...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Із відходів пивоваріння створили штучну шкіру для гаманців та сумок

Arda започаткувала випуск картхолдерів із відпрацьованих відходів пивоваріння як крок до розвитку сталої моди та практик циркулярної економіки.Картхолдери прикрашені...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

Найбільший виробник канабісу в Ізраїлі розробив харчові добавки з коноплею та грибами. «Веселий перекус».

Спільне пілотне виробництво включатиме дослідницькі групи компаній, які разом...

В Україні навчилися варити кукурудзу інноваційним способом. Зберігається 2 роки

Варена солодка кукурудза — вакуумована та вже готова до...

Здорові жири: рейтинг олій для приготування їжі

Здорове харчування – це не лише тренд, але й...

Український стартап створив додаток, який визначає шкідливі добавки в їжі

Щоб дізнатися склад продуктів харчування та оцінити сукупну користь...

Британці вироблятимуть ковбасу з культивованого м’яса: запущений найбільший біореактор в Європі

Завод площею 18 000 квадратних футів відкрила місцева компанія...

Вибір редактора
В продовження теми