Glovo планує працювати на ринку B2B Східної Європи

Сервіс доставки їжі Glovo розширює асортимент послуг і пропонує доставку для корпоративних клієнтів. Компанія представила спеціальний додаток Q-Commerce, за допомогою якого корпоративні клієнти зможуть відстежувати наявність товарів на власних складах і планувати їх доставку за допомогою кур’єрів Glovo. Так компанії зможуть організувати доставку своїх товарів для корпоративних покупців.

Першими корпоративними клієнтами Glovo стали такі компанії як Unilever, Nestle і L’Ореаль. Також новий логістичний сервіс оцінили супермаркети Walmart, Carrefour і Kaufland.

Другою великою групою клієнтів Glovo стали «dark stores». Так називають магазини без власних торгових залів — орієнтованих виключно на доставку.

Зараз додаток працює в найбільших містах Іспанії — в Барселоні, Мадриді, Лісабоні та Мілані. Протягом року «корпоративний» Glovo планує вийти на ринки Східної Європи і Африки.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Фріпси з кавуна та пастила із йогурту: у Рівному варять унікальні фруктові снеки

Засновниця бренду Тетяна Новачук почала варити пастилу ще у 2018 році, а тепер і навчає це робити інших. За місяць...

Lay’s побудує футбольні поля з перероблених пачок з чіпсів

Завдяки технології, розробленій спільно з Greenfields, пусті пачки з чіпсів відбирають на сортувальних станціях, миють та подрібнюють. Далі додають...

Вкруту. Із мікропротеїну та водоростей створили перше у світі ціле рослинне яйце

Яйце виготовлене з ферментованого мікропротеїну та морських водоростей, має у своєму складі незамінні амінокислоти, подібно до тваринних білків та...

Спілки харчових компаній можуть отримати до 5,5 млн грн на експорт

Експортним альянсом організатори програми називають об’єднання не менше як 5 підприємств для спільного просування та збуту своєї продукції на...

Як змінився ресторанний ринок України у 2024 році — дослідження

Виторг закладів громадського харчування України у 2024 році зріс на 10% у порівнянні з 2023 роком, середній чек —...

«Чорноморка» запускає автомати для продажу устриць

У січні в столичному ТРЦ Respublika Park відкриється новий ресторан «Чорноморка» з новою послугою — автоматом з устрицями.У компанії...

Співвласник «Галі Балуваної» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі

Володимир Матвійчук, співвласник мережі магазинів заморожених страв «Галя Балувана» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі. Про це...

Дослідження: ринок кормів для домашніх тварин відновився і зростає

Глобальне зростання pet foodСвітовий ринок кормів для домашніх тварин швидко зростає. За оцінками Mordor Intelligence, у 2024 році його...

Може вас зацікавити

Уряд профінансує ветеранам до 1 млн грн на сировину та обладнання

Грантова програма створена для учасників бойових дій, осіб з...

Столітній молочний гігант створив напій для нарощування м’язів

Лінійка UP2U Recover, що включає протеїнові напої зі смаком...

Макуха, смородина та агрус — на Дніпропетровщині створюють екологічне вино

Засновник виноробня – Геннадій Кузьмін, який має фермерське господарство,...

У Києві печуть ремісничий хліб зі спельтою: рецептура розроблялася два роки

У рецептурі хліба лише чотири інгредієнти — борошно, сіль,...

Нове покоління підсолоджувачів для створення більш здорових та менш калорійних продуктів харчування

Сучасне суспільство ставить перед собою все більше завдань у...

Вибір редактора
В продовження теми