За 9 місяців 2020 року в сфері foodtech було укладено угод більше ніж на $3 млрд

За 3-й квартал 2020 року в області foodtech було укладено 144 угоди на $ 3,19 млрд, що на 28% більше, ніж було в 2019-му. Всього за 9 місяців 2020 року в foodtech-секторі було укладено 485 угод на $ 10,24 млрд. Цей показник витікає зі звітів AGFunder, DealRoom, PitchBook та інших джерел. Враховуються ангельські інвестиції, посівні раунди, інвестиції, видані в акселераторах і інкубаторах, а також вкладення від фондів на ранніх і пізніх стадіях.

Кількість інвестицій у foodtech у 2019 році

Під терміном foodtech — треба розуміти виробництво, приготування та доставка їжі з використанням IT-рішень, наприклад мобільних додатків.  У порівнянні з третім кварталом 2019 року в 2020-сума інвестицій збільшилася з $2,49 млрд до $3,19 млрд, і це при скороченні кількості угод на 8%.

Кількість інвестицій у foodtech у 2020 році

У лідерах США і маркетплейси

За даними фонду F4G, практично половина угод в foodtech-секторі за 3-й квартал 2020 року припадає на США (47%). У Європі та Азії відбувається значно менше угод (близько 20% в кожному з регіонів). Близько 5% угод були укладені на Близькому Сході і лише невелика кількість — в Південній Америці та Африці (близько 3% і 2% відповідно).

Що стосується спеціалізації угод, то найбільш популярними у інвесторів за липень, серпень і вересень 2020 року були вкладення в сервіси для доставки їжі і маркетплейси (32%), а також у виробників корисних продуктів харчування (25%).

Виробники альтернативного м’яса, молока і морепродуктів залучили інвестиції в 18% випадків.

На стартапи в сегменті HoReCa (для ресторанів і бізнесу, куди входять додатки для бронювання столиків, CRM-системи, програми лояльності та 3D-технології для ресторанів), припадає 15% угод. Сервіси по персоналізованому харчування викликають інтерес у 5% інвесторів, рішення для сільського господарства та переробки сміття — 2%.

Велика риба

Найбільшою інвестицією 3-го кварталу 2020 року року стало вкладення в онлайн-платформу доставки продуктів харчування Miss Fresh з КНР. Сума угоди — $ 495 млн. У трійку лідерів за сумою інвестицій також потрапили індійська онлайн-платформа для доставки їжі з ресторанів Zomato (сума угоди – $415 млн) і американська онлайн-платформа для доставки продуктів харчування Instacart (сума угоди – $325 млн).

Найбільшу інвестицію отримала онлайн-платформу доставки продуктів харчування Miss Fresh з КНР

У фокусі – високі технології

Незважаючи на те, що найбільші інвестиції зараз отримують великі онлайн-платформи по доставці їжі і продуктів, інвестиційну привабливість мають також високотехнологічні компанії з істотним потенціалом зростання.

Так, американська компанія Perfect Day привернула черговий раунд фінансування в розмірі $ 300 млн для того, щоб за допомогою біотехнологічного процесу виробляти молочні білки, молекулярно ідентичні тим білків, які виробляються коровами. Таким чином, компанія зможе використовувати ці білки в молочних продуктах без участі тварин, не впливаючи на навколишнє середовище.

Інший приклад — чилійська компанія NotCo залучила $ 85 млн для виведення на американський ринок своїх продуктів: молока, морозива, майонезу і м’яса на основі рослинних інгредієнтів. Примітно, що у фінансуванні компанії взяв участь Джефф Безос, засновник компанії Amazon.

Десять найбільших угод в foodtech-секторі за 3-й квартал 2020 р

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Американський стартап створив м’ясо із м’якоті фруктів кеш’ю, що завжди йшла у відходи

Це перша компанія в США, яка перетворила волокна фрукта — саме ту частину, яка зазвичай викидається — у веганське,...

Німці будуватимуть біореактори для вирощування лабораторного м’яса у національних масштабах

Компанія стверджує, що закрила найбільший раунд початкового фінансування в індустрії клітинного сільського господарства в Європі. The Cultivated B. виходить із...

Українці створили інноваційне морозиво при -200 градусів. Заморожують азотом

Морозиво має унікальну форму та представлене багатьма смаками – чорниця, цитрус, солона карамель, шоколад-кава, полуниця, обліпиха та інші. Частина...

Український фудтех-стартап створив веганські страви, що готуються за 10 хвилин

SUSHKA, український виробник здорової їжі швидкого приготування, запустив лінійку здорових веганських страв, які готуються за 10 хвилин. Як розповідають у...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

«Молочний альянс» та Українська молочна компанія спільно з БФ «Управляй Майбутнім» передали молочну продукцію польовому госпіталю

Група компаній «Молочний альянс», Українська молочна компанія та БФ «Управляй Майбутнім» об'єднали зусилля для підтримки українських захисників, які перебувають на лікуванні у Головному...

Може вас зацікавити

Із відходів виробництва оливкової олії створюють здорові снеки та напої

Перетворити відходи виробництва оливкової олії на комерційні продукти взявся...

У Південній Кореї варять за спеціальною технологією пармезан із вівса

Використовуючи власну запатентовану технологію, яка імітує традиційний спосіб старіння...

Стартап додав відходи цукрової тростини у хліб, щоб покращити тісто

Род Льюїс, генеральний директор компанії, говорить, що разом з...

Стартап змінив гени бактерій, щоб отримати казеїн без тварин

Інноваційний продукт виготовлений із запатентованого бактеріального штаму шляхом точної...

Вибір редактора
В продовження теми