«АВК» та її засновник Володимир Авраменко зробили собі ім’я на виробництві кондитерської продукції. До війни на Сході в їхньому активі було три великих фабрики — в Донецьку, Луганську, і Дніпрі. З початком війни залишилася тільки одна — в Дніпрі.
Щоб врятувати бізнес від неминучого краху, в компанії вирішили зробити ставку на преміальну продукцію і на світову експансію. За 4 роки антикризового управління Володимиру Авраменко вдалося вивести компанію на ринки більш ніж 60 країн, у тому числі на такі важкодоступні ринки як США, Північна Європа та Японія.

Наступним ходом став вихід компанії на ринки трендових нині продуктів для здорового способу життя. Першим таким продуктом стали батончики Brunch. Цікаво, що технологію створення таких продуктів — за допомогою екструзії – компанія розробила ще в 90-х. Суть такої технології в виготовленні снеків без обжарювання та олії. Текстура пресується за рахунок високого тиску та гарантує зберігання продукту без спеціального термічного обробітку.
Новий продукт з’явився на ринку в кінці 2020 року. Виводом нового продукту займалася агенція BBDO Ukraine. Зараз в торговельних мережах продається близько 10-ти видів Brunch.
Фото: BBDO Ukraine, huxley.media