Компанія Nestlé запускає виробництво рослинного м’яса в Китаї

Харчовий гігант Nestlé намагається не відстати від трендів в харчовій промисловості. У грудні минулого року компанія офіційно запустила виробництво рослинного м’яса в північному китайському місті Тяньцзінь.

Компанія виводить на світові ринки свій бренд Harvest Gourmet, під яким будуть продаватися продукти з рослинного м’яса. Асортимент буде включає рослинні «бургери», «ковбаси», «нагетси» і «фарш». Також в компанії розробили свої рецепти таких продуктів як курка кунг-пао (класичне блюдо сичуаньської кухні), тушковані фрикадельки і свинячої шинки.

У Nestlé розраховують на широку світову торгову експансію. Рашид Куреши, генеральний директор китайського офісу Nestlé каже, що компанія хоче зробити рослинні продукти частиною повсякденного життя людей. А вибір Китаю для старту такого виробництва був зумовлений ростом популярності альтернативного протеїну в цій країні.

Разом зі швейцарцями китайським ринком цікавляться й інші учасники ринку альтернативного протеїну. Наприклад, компанія Zhenmeat працює над виробництвом рослинних «раків» і пельменів з рослинним м’ясом.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

За прилавок магазину з морозивом поставили ввічливих роботів-кондитерів

Технічно Brown Bana — це скоріше ко-ботична установка, оскільки шарнірні роботні руки просто пересувають чашки та морозиво в капсулах,...

Відомий шеф-кухар Спайк Мендельсон інвестує в кокосові креветки

Спайк Мендельсон є власником ресторану PLNT Burger, що наразі налічує 10 точок та створив лінійку закусок із в’ялених грибів...

Гігант подвоїть інвестиції в стартапи — цукор вже замінили ультразвуком

Перш за все, гігант ринку перекусів шукає стартапи, які зроблять внесок у його майбутнє зростання.Досі компанія робила відносно небагато...

Дослідження: до 2030 року 10% м’яса в світі стане штучним

За даними аналітиків J’son&Partners Consulting, до 2025 року фудтеч виросте до $ 390 млрд. Найбільш значні темпи зростання в...

Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.Весняний настрій...

Смачна колаборація: «Яготинський» айран в мережі Döner Маркет

Співпрацю двох брендів, чиї автентичні продукти чудово доповнюють один одного, точно оцінять шанувальники стритфуду.  «Поєднання шаурми з айраном — це...

Дві українські компанії потрапили до списку номінантів Gulfood Innovation Awards 2025

З 17 до 22 лютого 2025 року в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) відбулася одна з найбільших світових...

Йогуртові соуси від Молокія у шорт-листі глобальної нагороди World Food Innovation Awards 2025

Йогуртові соуси від Молокія потрапили до шорт-листа в категорії «Найкращий молочний продукт». Молокія змагатиметься за першість із одними з...

Може вас зацікавити

Харчовий гігант тестує робот-автомат, який готує піцу за три хвилини

Таким чином найбільша у світі харчова компанія прагне вивести...

Для любителів ресторанної їжі створили заморожені макарони швидкого приготування

Компанія Beroni запропонувала споживачам практично ресторанну їжу – заморожені...

Що таке крафт? Чому варто обирати крафтові продукти?

Усі ми чули слово “крафтовий” – це може відноситися...

Британські розробники по QR-коду підкажуть, які продукти знищать цивілізацію

Foodsteps — перша британська технологічна компанія, яка надає інформацію...

Вибір редактора
В продовження теми