Харчовий гігант Nestlé намагається не відстати від трендів в харчовій промисловості. У грудні минулого року компанія офіційно запустила виробництво рослинного м’яса в північному китайському місті Тяньцзінь.
Компанія виводить на світові ринки свій бренд Harvest Gourmet, під яким будуть продаватися продукти з рослинного м’яса. Асортимент буде включає рослинні «бургери», «ковбаси», «нагетси» і «фарш». Також в компанії розробили свої рецепти таких продуктів як курка кунг-пао (класичне блюдо сичуаньської кухні), тушковані фрикадельки і свинячої шинки.
У Nestlé розраховують на широку світову торгову експансію. Рашид Куреши, генеральний директор китайського офісу Nestlé каже, що компанія хоче зробити рослинні продукти частиною повсякденного життя людей. А вибір Китаю для старту такого виробництва був зумовлений ростом популярності альтернативного протеїну в цій країні.
Разом зі швейцарцями китайським ринком цікавляться й інші учасники ринку альтернативного протеїну. Наприклад, компанія Zhenmeat працює над виробництвом рослинних «раків» і пельменів з рослинним м’ясом.