Компанія Nestlé запускає виробництво рослинного м’яса в Китаї

Харчовий гігант Nestlé намагається не відстати від трендів в харчовій промисловості. У грудні минулого року компанія офіційно запустила виробництво рослинного м’яса в північному китайському місті Тяньцзінь.

Компанія виводить на світові ринки свій бренд Harvest Gourmet, під яким будуть продаватися продукти з рослинного м’яса. Асортимент буде включає рослинні «бургери», «ковбаси», «нагетси» і «фарш». Також в компанії розробили свої рецепти таких продуктів як курка кунг-пао (класичне блюдо сичуаньської кухні), тушковані фрикадельки і свинячої шинки.

У Nestlé розраховують на широку світову торгову експансію. Рашид Куреши, генеральний директор китайського офісу Nestlé каже, що компанія хоче зробити рослинні продукти частиною повсякденного життя людей. А вибір Китаю для старту такого виробництва був зумовлений ростом популярності альтернативного протеїну в цій країні.

Разом зі швейцарцями китайським ринком цікавляться й інші учасники ринку альтернативного протеїну. Наприклад, компанія Zhenmeat працює над виробництвом рослинних «раків» і пельменів з рослинним м’ясом.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Стартап, що виробляє шкіру із грибів для модного бренду, зібрав сотні мільйонів на новий завод

Фінансування піде на розширення виробництва флагманського продукту під назвою Reishi Компанія каже, що її мета – задовольнити попит на екологічно...

Компанія GFS отримала національну бізнес-премію Private Label 2021 в номінації «Інновація року».

GFS спеціалізується на виготовленні продукції у форматі «ready meal» — тобто, порційної їжі в упаковці, яка вже готова до...

У США відтворили вівсяне молоко за старовинним рецептом та зробили його органічним

Сестри  Крістіна Дорр Дрейк та Олена Дорр Зієнда відтворили продукт за 74-річним рецептом своєї бабусі Вілли.   Під час розробки вівсяного...

Новозелендці створили таблетку для схуднення із хмелю — на це пішли мільйони

Інноваційний продукт Amarasate у партнерстві з дослідницьким центром харчових продуктів Riddet Institute зараз отримує підтримку від національного наукового конкурсу...

«Яготинське для дітей» змінило дизайн пляшок дитячих йогуртів і кефіру

На відміну від скла, пластик не так легко б'ється, що особливо важливо для дітей молодшого віку, які можуть випадково...

Pripravka: секретний інгредієнт успіху 

Хоч вважається, що найкраща приправа до їжі — це голод, попит на спеції та прянощі в Україні був завжди,...

Віртуальна реальність у гастрономії: як VR змінює споживання їжі?

Сучасні технології невпинно змінюють різні сфери життя, і гастрономія не стала винятком. Віртуальна реальність (VR), яка дозволяє створювати та...

Проєкт Bake4Ukraine отримав грант на обладнання українським пекарням

Гуманітарний проєкт #Bake4Ukraine отримав грант, що передбачає надання обладнання (нового чи б/в) 50 українським пекарням, які знаходяться в зоні...

Може вас зацікавити

Голландці за допомогою точного бродіння створили справжнє “вершкове” масло із соєвих бобів

Інноваційний продукт під назвою «The Original Better» надійде у...

Nestlé готує новий веганський бургер з коноплі та фави

Sweet Earth Foods належить Nestlé, яка на тлі зростаючого...

У пиво та шоти доливають кленовий сік: допомагає відновитися після спорту

Якщо у 2021 році обсяг ринку кленового соку становив...

Гігант харчопрому створив алкогольний коктейль зі смаком маринованих огірків

Це перший раз, коли Claussen виходить на ринок напоїв...

Штучний інтелект подовжив термін зберігання свіжих салатів на третину

«Techno Fresh Hadano — це перша фабрика з переробки...

Вибір редактора
В продовження теми