До 2025 року більше половини продажів в ресторанах перетечуть в онлайн

Минулого тижня компанія Incisiv випустила звіт, який присвячено діджиталізаціі роботи ресторанів швидкого харчування в США і Канаді. Ось його ключові висновки.

До 2025 року 54% доходу закладів припадатиме на замовлення, що були зроблені онлайн. Дослідники відзначають, що 2020 рік став переломним моментом щодо переходу ресторанної галузі в тотальний діджитал. Нині кількість ресторанів, які планують повністю перейти на цифрову модель бізнесу, виросла утричі. Через 5 років частка доставки зросте до 23%.

Проте ресторани хоч і активно інвестують в IT, але, на жаль, основна увага зараз приділяється онлайн-інструментам як таким, а не готовим рішенням конкретних бізнес-завдань. У підсумку, рівень задоволеності користувачів на сьогоднішній момент складає усього 40% для замовлень «з собою» і всього лише 25% для замовлень «на доставку».

Цифрова зрілість бізнесів в цьому сегменті набагато нижче, ніж в інших областях, таких як e-commerce або travel. Успішними зможуть стати ті компанії, які сфокусуються на поліпшенні користувацького досвіду, ефективності бізнес-процесів та ROI.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

«Музей Їжі»: у Києві провели масштабну подію про історію та культуру їжі

«Музей Їжі» від родини брендів МХП – це захід у попап форматі, покликаний більше розповісти українцям про культуру та...

З’явилось п’ять тисяч нових продуктів із горіха, який регулює роботу мозку

Минулого року в Європі було випущено понад 5000 нових продуктів з мигдалю. Це становить майже половину світового виробництва (43,7%).Провідними країнами...

Гейтс та Безос запускають йогурти із вулканічних грибків

Це третя лінійка продуктів компанії, яка ввійшла у список найкращих у бізнесі за версією журналу Inc. у 2023 році....

Французьке гібридне молоко відкрило нову категорію на ринку молочних продуктів

Сучасні споживачі прагнуть збагачення асортименту продуктів харчування, що відрізнятимуться чудовим смаковим та здоровим харчовим профілем.Компанія Triballat Noyal пропонує потенційне...

Український виробник корисних солодощів Green Leaf вийшов на ринок США

Green Leaf — виробник стевії та корисних солодощів, що належить засновнику інвесткомпанії Dragon Capital Томашу Фіалі — демонструє понад...

У «Сільпо» випустили прищіпку до сюрстремінга

Сюрстремінг — ферментований оселедець зі Швеції, відомий у всьому світі сильним запахом і специфічним смаком. Для шведів — це...

Молокія випустила новинки — айран білий та айран паприка-чилі

Айран — це освіжаючий кисломолочний напій. Його склад: йогурт, закваска, вода та сіль. Він містить пробіотики, чудово освіжає в...

В Україні запрацював найбільший завод із виробництва замороженої здоби

Інвестиції в проєкт склали 400 мільйонів гривень. Виробничий майданчик BFI придбала у вересні 2024 року, а вже в травні...

Може вас зацікавити

Новозеландці створили безалкогольні джин, віскі та ром — не дають сп’яніти, але настрій піднімають

У компанії стверджують, що їхній безалкогольний джин, ром і...

Відомий виробник піци створив до свят вино із помідорів

Це – лімітований напій, виготовлений із соковитих помідорів з...

Американці створили анти-енергетик: напій, що сприяє здоровому сну

Абдул Хан, він же президент компанії Getsom, виробника «сонного»...

Українці витратили на незвичні перекуси із хрусткого сиру 20 млн грн

Бренд заснували у 2015 році брати Вадим і Пилип...

Next Egg: японці створили ідеальний веганський омлет за секретним рецептом.

Стартап поки що не розголошує всіх інгредієнтів, з яких...

Вибір редактора
В продовження теми