Минулого тижня компанія Incisiv випустила звіт, який присвячено діджиталізаціі роботи ресторанів швидкого харчування в США і Канаді. Ось його ключові висновки.
До 2025 року 54% доходу закладів припадатиме на замовлення, що були зроблені онлайн. Дослідники відзначають, що 2020 рік став переломним моментом щодо переходу ресторанної галузі в тотальний діджитал. Нині кількість ресторанів, які планують повністю перейти на цифрову модель бізнесу, виросла утричі. Через 5 років частка доставки зросте до 23%.
Проте ресторани хоч і активно інвестують в IT, але, на жаль, основна увага зараз приділяється онлайн-інструментам як таким, а не готовим рішенням конкретних бізнес-завдань. У підсумку, рівень задоволеності користувачів на сьогоднішній момент складає усього 40% для замовлень «з собою» і всього лише 25% для замовлень «на доставку».
Цифрова зрілість бізнесів в цьому сегменті набагато нижче, ніж в інших областях, таких як e-commerce або travel. Успішними зможуть стати ті компанії, які сфокусуються на поліпшенні користувацького досвіду, ефективності бізнес-процесів та ROI.