Danone анонсував випуск йогурту з відбракованих фруктів

Проект запущений в партнерстві зі стартапом Full Harvest. Це онлайн-маркетплейс, який «рятує» відбраковану фермерську продукцію від утилізації, продаючи її за зниженою ціною ресторанам та іншим продовольчим бізнесам.

Першим спільним продуктом компаній стане йогурт з каліфорнійськими лимонами, які не можуть бути проданими через свій недосконалий торговельний вигляд.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Мікробний сир захопить більше третини ринку, що стане початком «молочної революції»

Мікробний сир готові купувати 79% споживачів молочних продуктів. Очікується, що початкова частка ринку інноваційного продукту може скласти 22%. А...

Вчені виростили у лабораторії справжні шматки сала на каркасах із жита

Ключовим елементом розробки стали каркаси з білка секаліну, який видобувається з жита. Ці каркаси мають високу пористість (85–90%), повністю з’єднані...

Віртуальна реальність у гастрономії: як VR змінює споживання їжі?

Сучасні технології невпинно змінюють різні сфери життя, і гастрономія не стала винятком. Віртуальна реальність (VR), яка дозволяє створювати та...

Перша країна у світі дозволила стейки, вирощенні з клітин корови

Це робить Ізраїль, який все ще перебуває в центрі регіонального конфлікту, третьою країною у світі, яка дозволила культивоване м’ясо. Першим...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

В Ізраїлі штучний інтелект «доїть» молоко із бактерій

Запатентована технологія точного бродіння Imagindairy відтворює ідентичні природні версії...

На експорт інноваційної їжі можна отримати майже 2 млн грн гранту

За умовами програми, EU4Business відбере 12 бізнесів, які отримають...

Вторинна переробка відходів: вплив на економіку та екологію сьогодні та у майбутньому

Майже всі види господарської діяльності людини пов'язані з утворенням...

Шеф-кухар, який допомагає українцям, першим в США смажитиме лабораторну курятину

Міністерство сільського господарства США надало підрозділам Upside Foods і...

На Розточчі варять сири з темним пивом та копченю цибулею

Сироварня розташована в селі Рокитне, поруч з національним парком...

Вибір редактора
В продовження теми