Уже в продажу: Рослинне м’ясо Beyond Meat в мережі супермаркетів «Сільпо»

Американський стартап Beyond Meat з'явився на ринку України в листопаді 2019 року. Продукти у вигляді бургерних котлет, ковбасок і фаршу за рік встигли завоювати довіру тисяч споживачів. Рослинне м'ясо вже представлено в понад 300 точок продажу по всій країні та вже стало доступно до покупки в мережі «Сільпо».

Beyond Meat називають справжньою їжею майбутнього, адже всі продукти компанії на 100% складаються з рослин, не містять глютену, сої, антибіотиків і ГМО. Основні інгредієнти: текстурований гороховий білок, рис, вода, картопляний крохмаль, масло каноли, а червоний колір м’ясу надає буряковий сік.

За словами вчених з лабораторії Beyond Meat, всі необхідні білки, жири, вуглеводи, ліпіди, мінерали та незамінні амінокислоти доступні й в рослинному світі. Єдиним інгредієнтом тваринного м’яса, який неможливо було синтезувати з рослин, став холестерин, тому його в рослинному м’ясі немає.

“Рослинну їжу та етичне споживання часто асоціюють з вегетаріанством. Однак це не так. Beyond Meat вже давно становить частину раціону навіть найзавзятіших м’ясоїдів. Ми дуже раді, що до нашої філософії здорового та смачного харчування приєдналися супермаркети« Сільпо », оскільки покупці мережі – сучасні й усвідомлені споживачі. Нам з ними по дорозі “, – розповідає Станіслав Луцкович керівник компанії Вест Міллз – ексклюзивного дистриб’ютора бренду Beyond Meat в Україні.

Продукт поступово з’являтиметься на прилавках супермаркетів «Сільпо», але незабаром обіцяє покрити мережу по всій Україні. Першим в продаж надійде сет з двох бургерів (269 грн), пізніше до нього додадуться рослинні ковбаски (255 грн) і фарш (250 г – 299 грн). Крім того, очікується зниження цін на всю продукцію найближчим часом.

Про успіхи Beyond Meat в Україні говорять фінансові показники українського дистриб’ютора. Тільки за 2020 рік виторг компанії склав $0,5 млн. У 2021 році очікується 4-х кратне зростання, в тому числі шляхом появи продукту в мережі «Сільпо».

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Протеїн з люпину, який їсть легендарна Бейонсе: створили начинку для пельменів, м’ясо та аналог риби

Lupreme – це протеїн із необробленого солодкого люпину, який дозволяє виробникам альтернативної їжі створювати нові замінники тваринних страв або...

Потенціал ринку альтернативного м’яса — чому такі продукти не тільки для веганів?

Ми звикли до соєвого та кокосового молока у магазинах, але рослинне м'ясо — продукт відносно новий для нашої країни....

Вчені поселили буру гниль на вичавки смородини, і отримали новий ароматизатор

Результати дослідження вони опублікували в ACS’ Journal of Agricultural and Food Chemistry. Там вчені зазначають, що суниця лісова цінується...

Перша інновація за 75 років кришка для банок, яка відкривається одним пальцем

Незначним натисканням кнопки в центрі кришки з контейнера вивільняється вакуум, що дозволяє легко відкривати банку Цей механізм робить рішення особливо...

Стартап створив шкіру із відходів виробництва сидру. Із неї шитимуть брендові ранці

Beyond Leather Materials створює шкіру під назвою Leap, використовуючи яблучні відходи від європейського виробництва соку та сидру.  Альтернативна шкіра на...

У супермаркетах з’явилися низькокалорійні стейки, створені мікробами

Стейк, отриманий без участі тварин, продаватимуть у Швейцарії в мережі Coop та в Німеччині в REWE. Ферментований стейк має неповторний...

Може вас зацікавити

Зри в корінь. Українці створили сканер продуктів на наявність шкідливих добавок

За допомогою камери користувач сканує штрихкод, система знаходить товар...

До останньої краплі: стартап з виробництва «чайних бомбочок» отримав $5 млн інвестицій

Загалом обсяг залучених інвестицій від старту проєкту становить $8,4...

Вибір редактора
В продовження теми