Як свідчать результати досліджень споживчих уподобань, тенденції та споживчі вимоги на ринку швидкого приготування вермішелі в Україні змінюються. Частка стандартного сегменту швидкого приготування вермішелі на 2019-2020 роки в Україні скоротилася, але популярність преміального сегменту та імпортної продукції значно зросла.
Зважаючи на мінливі тенденції та уподобання споживачів, Nestl’e в Україні та бренд «Mivina» орієнтуються на нові напрямки та запускають нову лінійку продуктів «Mivina» з соусами «MIVINA Street Food». Інноваційна лінія, яка запущена на українському ринку, включала вермішелі в густі соуси з ароматами кунжутної і смаженої курки і пряних теріякі і велику порцію вермішелі «Mivina» з соусами з ароматами яловичини з розмарином і медовим курячим каррі.
Для вермішелі в густому соусі в склянці використовувалася спеціально розроблена лінійка азіатських смаків, тому сподобалася споживачам в ЄС. Зокрема, аналогічний продукт від Nestl’ в склі вже присутній на ринках Німеччини, Фінляндії, Норвегії, Австрії, Швеції, Нідерландів, Латвії, Литви, Хорватії, Польщі, Словаччини, Угорщини, Чехії, Естонії та Греції і продовжує ходити Європою.
Ароматизаторами, в яких будуть представлені «MIVINA Street Food» в склянці, є кунжут і смажена курка і пряні теріякі.
Ще одна новинка «Mivina» в преміальній лінійці Street Food – вермішелі з соусом в збільшеній упаковці може стати найкращим рішенням для споживачів, які вибирають між приготуванням однієї пачки вермішелі і двох. Смаки, на яких буде представлена «MIVINA Street Food ™» з рідким соусом — яловичина з розмарином і медовий курячий карі.