Штучний інтелект приймає замовлення їжі за телефоном

Стартап розробляє голосові інтерфейси для автоматизації прийому телефонних дзвінків в ресторанах з використанням штучного інтелекту. Він вирішує проблему пропущених дзвінків в закладах і оптимізує витрати на персонал, дозволяючи приймати замовлення в автоматичному режимі.

Послухати демо розмови можна на сайті компанії (kea.ai). Рішення від Kea вже використовують понад 250 ресторанів, в тому числі і Papa John’s. Нещодавно проект отримав $ 10 млн інвестицій, які будуть спрямовані на активне підключення нових закладів.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Хутро з кропиви — у Копенгагені показали нові рослинні тренди моди

Вони створені у стилі популярних сумок Ganni Bou, але цього разу – з унікальних біоматеріалів. Матеріал для пошиття сумок для...

Бренд «бісерного» морозива завдяки роботам виріс до $150 млн

Якщо у 2005 р. Mini Melts мала один кіоск для продажу морозива, то зараз їх налічується понад дві тисячі.Ден...

Гіоргі Іукурідзе, SHABO: «Продажі у нашому онлайн-магазині у 2020 році виросли в 100 разів»

Ще 17 років тому його родина поставила собі за мету зробити так, аби про Україну говорили, як про винну...

Українська кондитерська створює цукерки у вигляді арматури та протитанкових їжаків

“War times, war desserts або які часи, такі і їжаки”, – говорить виробник, презентуючи протитривожні цукерки у вигляді їжаків...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

Свиняча шкіра з корицею, яблуком та журавлиною — 60-річна компанія підриває ринок сміливими закусками

Лімітована версія закусок Southern Recipe Small Batch продаватиметься обмежений...

Nestl’e запускає продуктову лінійку «Mivina» в преміум-сегменті

Як свідчать результати досліджень споживчих уподобань, тенденції та споживчі...

Румунська кінорежисерка збирає на Kickstarter інвестиції на чай із кукурудзи

Науковець-активіст, етнолог і кінорежисер із Румунії Вікторія Балтаг запустила...

Бульба гум. Японська компанія виготовляє чипси зі смаком жувальної гумки

Японська компанія Calbee співпрацює з Lotte для виробництва чипсів...

Вибір редактора
В продовження теми