Засновник Starbucks Говард Шульц про те, як інвестиції в співробітників допомагають росту компанії

До 100-річчя журналу Forbes засновник мережі знаменитих кав’ярень написав есе про те, як поєднати прибутковість бізнесу і людське ставлення.

“У 1987 році у нас було 11 кав’ярень, в яких працювало 100 співробітників. На той час ми вже задумалися про те, щоб поєднати прибутковість і людське ставлення. Starbucks стала однією з перших американських компаній, яка надала співробітникам, які працюють неповний робочий день, повноцінну медичну страховку і частку капіталу у вигляді біржових опціонів.

Тоді наші акціонери дуже розсердилися, тому що вважали, що доходи по акціях почнуть знижуватися. Мені все ж таки вдалося їх переконати у тому, що від подібних заохочень ефективність і прибутковість компанії тільки виростуть. Кілька років тому, коли ми запропонували оплачувати навчання наших співробітників, я пояснив, що це не благодійність, а інвестиції в людей для нашого власного росту.

Я до сих пір намагаюся побудувати таку компанію, в якій моєму батькові працювати не доводилося. Він був рядовим співробітником багатьох корпорацій, і я не з чуток знав, як йому було, коли його роботу не цінували гідно. Він не думав про те, що потрібно роботодавцю, тому що жоден з них не думав про те, що потрібно йому”.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Синергія, конкуренція та VOLIA до успіху: як працюватиме перший інноваційний foodtech-кластер в Україні

Нещодавно в Україні оголосили про створення справжнього інкубатора для інноваційних проєктів у харчовій промисловості — foodtech-кластеру VOLIA, який включатиме...

Головне — зібрати. IKEA шукає стартапи з виробництва рослинного м’яса

Минулого року меблева компанія оголосила про свої наміри в галузі харчування заявивши, що «робить наступний крок до того, аби...

Із японського сорго створили стейк, «кращий за м’ясо». Розповідаємо, чим

Основою продукту стало японське сорго (такібі), що вирощується в Токусімі  Однією з головних продуктів лінійки є Nikugoe Hamburg Steak, який,...

Українська компанія створює інноваційні джеми з натуральними підсолоджувачами

Раніше у лінійці «Фіта-Трейд» були класичні рецептури джемів та варення з абрикосами, полуницею, малиною, смородиною, чорницею, обліпихою та ін.Окрім...

«Яготинське для дітей» змінило дизайн пляшок дитячих йогуртів і кефіру

На відміну від скла, пластик не так легко б'ється, що особливо важливо для дітей молодшого віку, які можуть випадково...

Pripravka: секретний інгредієнт успіху 

Хоч вважається, що найкраща приправа до їжі — це голод, попит на спеції та прянощі в Україні був завжди,...

Віртуальна реальність у гастрономії: як VR змінює споживання їжі?

Сучасні технології невпинно змінюють різні сфери життя, і гастрономія не стала винятком. Віртуальна реальність (VR), яка дозволяє створювати та...

Проєкт Bake4Ukraine отримав грант на обладнання українським пекарням

Гуманітарний проєкт #Bake4Ukraine отримав грант, що передбачає надання обладнання (нового чи б/в) 50 українським пекарням, які знаходяться в зоні...

Може вас зацікавити

Замінить 100 млн пакетів: В упаковку із водоростей інвестували 24 млн євро

Отримані кошти допоможуть компанії розширити виробничі потужності, збільшити асортимент...

Сироварня на вогні Formaggio olive робить винний сулугуні та сирні кейк-попси

Так з’явились інновіційні винний сулугуні та сирні кейк-попси Винний сулугуні...

Каліфорнійці створили перший у світі безлакогольний джин, текілу та бурбон з канабісу

Бренд покликаний створити інноваційні коктейльні напої, використовуючи низькі дози...

Виробництво крафтового пива росте — в гру вступають ринкові гіганти.

Як зазначають аналітики компанії Pro-Consulting, рівень конкуренції на ринку...

Ринок бульбашкового чаю сягне $4 млрд. Гіганти готуються до буму

Якщо зараз цей сегмент оцінюється в $2,46 млрд (станом...

Вибір редактора
В продовження теми