Японський рітейлер Muji розробив рослинне м’ясо на основі сої, яке можна зберігати без холодильника

Таке м’ясо коштує $2,75 за пачку і продається в інтернет і та у роздрібних магазинах, які ще працюють.

Японський рітейлер Muji оголосив про випуск чотирьох м’ясних продуктів на рослинній основі: бургера, фрикадельок в соусі, фаршу і тонко нарізаного м’яса, повідомляє Fast Company.

Продукти у вакуумних упаковках не вимагають розморожування і зберігаються при кімнатній температурі.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Тренди foodtech: екологія, персоналізація та конопля

У топ угод за обсягом інвестицій все частіше потрапляють фудтех-стартапи, які відповідають новим запитам з боку споживачів. Серед них:Турбота...

На Закарпатті збивають морозиво з пива та сидру та варять варення з гострого перцю

“Гуцало Джелато” має широкий асортимент. Це ягідні щербети, пивне морозиво, морозиво з лісовими шишками, гілочками смереки, вершкове з овечого...

Ikea тестуватиме потенційних працівників веганськими фрикадельками з-під 3D-принтера

Компанія прагне стати максимально екологічною, і відноситься до цього завдання зовсім не легковажно. Меблевий гігант уже лідирує в ініціативах...

Інгредієнт борщу допомагає спортсменам та полегшує перебіг хвороби легень

Про це свідчить 12-тижневе дослідження, проведене в Королівській лікарні Бромптон у Лондоні.ХОЗЛ – це важке захворювання легень, яке включає...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Може вас зацікавити

Інвестиції у foodtech: більше вливають у доставку, на черзі штучне молоко

Сума інвестицій збільшилася в порівнянні з аналогічним періодом 2019...

Погнали на понгамію. Danone взявся за розробку продуктів з бобів дерева понгамії

Terviva займається комерціалізацією понгамії. Понгамія є квітучим деревом, що...

Сервіс Glovo розпочав співпрацю з АТБ. Допомогли американські технології

Щоб інтегрувати в додаток АТБ, компанії скористалися технологією Corezoid...

Роботи краще розуміють смаки людей: Sony обіцяє інтелектуальну машину на кожну кухню

Інвестиційна команда Sony вважає, що технологія AFS може допомогти...

Вибір редактора
В продовження теми