Японський рітейлер Muji розробив рослинне м’ясо на основі сої, яке можна зберігати без холодильника

Таке м’ясо коштує $2,75 за пачку і продається в інтернет і та у роздрібних магазинах, які ще працюють.

Японський рітейлер Muji оголосив про випуск чотирьох м’ясних продуктів на рослинній основі: бургера, фрикадельок в соусі, фаршу і тонко нарізаного м’яса, повідомляє Fast Company.

Продукти у вакуумних упаковках не вимагають розморожування і зберігаються при кімнатній температурі.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Корейський стартап, що вирощує яловичину на морських водоростях, отримав мільйонні інвестиції

Заснований у 2019 році, стартап заявив, що до кінця десятиліття зможе виробляти культивований стейк по 90 грн за кілограм.Крім...

Переселенці відкрили у Хмельницькому пекарню, де печуть «маріупольські слойки» з в’яленими томатами

Пекарню відкрили влітку 2023-го. До цього, розповідає Олексій Сапаров, півтора року вони займалися волонтерством. Родина облаштувала хостел для переселенців, забезпечуючи...

Продано перший мільйон порцій «мікробного» морозива. Наступний — сир

Brave Robot був запущений минулого року як перший бренд The Urgent Company, і з тих пір компанія додала до...

18 лютого на форумі «Хлібопекарський бізнес – 2021» обговорять проблемні питання галузі

Цільова аудиторія: керівники хлібопекарських і кондитерських підприємств, директори з якості, начальники департаментів постачання, головні інженери, начальники виробництв, а також...

Український бренд Jaffa випустив Ice Coffee — натуральну холодну каву

Продукт створено для сучасних споживачів, які цінують якість, натуральність, зручність і естетику. Це відповідь на глобальний тренд кави «to...

Alviva Group збільшує експорт кондитерської продукції

Продуктові лінійки мусово-йогуртових тортів та еклерів бренду Tarta розроблені з урахуванням потреб міжнародного ринку та відповідають останнім трендам у...

Mars контролюватиме походження морепродуктів у кормах

Компанія Mars стала першою у світі серед виробників кормів для домашніх тварин, яка офіційно зобов’язалася дотримуватися стандартів Глобального діалогу...

Nestlé використовує відходи какао-бобів для збільшення виробництва шоколаду

Швейцарська компанія Nestlé оголосила про впровадження інноваційної технології переробки какао-плодів, яка дозволяє використовувати до 30% частин, що раніше йшли...

Може вас зацікавити

Латте вже не те. З грибів та конопель розробили ідеальне рослинне молоко для кави

Обидва варіанти рослинного молока пройшли успішні тести серед баристів,...

Wildtype Foods відкриє перший у світі зал дегустації суші з лабораторної риби

Виробництво передбачає вирощування справжнього м’яса з живих клітин без...

Французький стартап створив надпоживне веганське молоко з водоростей

Очолюваний жінками стартап мав на меті запропонувати споживачам альтернативний...

Стартап Pairwise залучив $90 млн на створення вишень без кісточок

Інвестиційний раунд очолили Глобальний фонд харчових та сільськогосподарських технологій...

Сухі енергетики випустила компанія, створена на честь шерпа, що покорив Джомолунгму

Нова позиція TENZING — енергетичні напої у вигляді порошків,...

Вибір редактора
В продовження теми