Японський рітейлер Muji розробив рослинне м’ясо на основі сої, яке можна зберігати без холодильника

Таке м’ясо коштує $2,75 за пачку і продається в інтернет і та у роздрібних магазинах, які ще працюють.

Японський рітейлер Muji оголосив про випуск чотирьох м’ясних продуктів на рослинній основі: бургера, фрикадельок в соусі, фаршу і тонко нарізаного м’яса, повідомляє Fast Company.

Продукти у вакуумних упаковках не вимагають розморожування і зберігаються при кімнатній температурі.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Американці випустили «протеїнову каву» у стіках — одна кава замінює яйце

Продукція Ultimate Paleo Protein виготовляється з гіпоалергенного та високоефективного порошку яловичого білка, котрий чудово засвоюється та є прекрасною альтернативою...

На вирощування мікрогріну чи відкриття кав’ярні можна отримати 130 тис. грн

Програма під назвою “Economic Resilience Programme” передбачає надання мікрогрантів для тих, хто веде свою діяльність у Харківській та Дніпропетровській...

Шведи додали у веганське м’ясо перший у світі жир на основі грибів

Вперше в галузі рослинного м’яса компанія запустила унікальний інгредієнт, який дозволяє відтворити соковитість та смак стейку, подібно до жиру...

Без диму: сімейний стартап створив кремове морозиво з конопель

Згідно даних Інституту Здорової Їжі та Асоціації виробників рослинних продуктів США, роздрібний продаж морозива та заморожених десертів на рослинній...

Лієв Шрайбер та Євген Гудзь спекли великодній хліб із борошна з розмінованого поля

Пшеницю, з якої була виготовлена ​​ця паска, зберіг фермер із північної частини області, що потерпала від постійних обстрілів. Вироблене...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Може вас зацікавити

Німецький стартап, названий в честь американського відлюдника, створює м’ясо з лісових грибів

Стартап, заснований у 2019 році, створює мінімально оброблені високобілкові...

У Південній Кореї варять за спеціальною технологією пармезан із вівса

Використовуючи власну запатентовану технологію, яка імітує традиційний спосіб старіння...

Німецький стартап випустив енергетик для геймерів, що допоможе їм не нервуватися

Більшість існуючих геймерських енергетиків містять інгредієнти з сумнівною репутацією...

Український бренд виготовляє молоко для покращення пам’яті — із вівса та гречки

Гречане молоко Green Smile є 100% рослинним напоєм, який...

Колишній фіндиректор Kraftz Heinz створив вівсяне молоко, корисне для серця

Бренд розробив колишній фінансовий директор Kraftz Heinz Indonesia під...

Вибір редактора
В продовження теми