Служба доставки їжі DoorDash, з капіталізацією приблизно у $16 млрд подала заявку на IPO

Американська служба доставки їжі DoorDash планує вивести компанію на біржу до кінця 2020 року. Акції компанії з’являться на NYSE під тікером DASH.

У червні 2020 року компанія з оцінкою у $16 млрд залучила $400 млн інвестицій. Незважаючи на збитки, виручка компанії зростає: в січні-вересні 2020 року вона склала $1,9 млрд.

У другому кварталі 2020 року DoorDash отримала прибуток в розмірі $23 млн, але в третьому кварталі знову показав збиток в $43 млн.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Луддити на марші: влада Нідерландів штучно стримує попит на рослинне молоко

Wakker Dier провела аналіз розвитку середніх цін на літр молока в супермаркетах Albert Heijn, Aldi, DekaMarkt, Dirk, Hoogvliet, Jumbo,...

Вулканічне м’ясо, лабораторна курятина та штучні яйця — 10 foodtech-проєктів, у які інвестували мільярди у 2021 році

Щонайменше 13 раундів залучення інвестицій принесли гравцям фудсегменту від $100 млн за раз.Найбільше отримали ті, хто займаються альтернативним протеїном...

Німці створили із квасолі замінник яєць за допомогою лазерних технологій. Зараз він зібрав $3 млн інвестицій

Веганські яйця Perfeggt — складний продукт на основі рослин, серед основних інгредієнтів якого — квасоля фава. Готуються у вигляді...

3000 років тому європейці варили сир з пліснявою — докази знайшли у туалеті

Тобто майже три тисячоліття тому робітники соляної шахти в Австрії уже володіли складною технологією виробництва сиру та пива.Результати досліджень...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

Безос і Гейтс інвестували мільйони в стартап, який за допомогою вулканічного мікроба виробляє м`ясо

Альтернативні молочні та м’ясні продукти з’являться на полицях уже...

Бренд холодного чаю створив розслабляючий напій з канабісом

Лінійка чаїв з канабісом дебютувала у Канаді наприкінці 2022...

Мед, який отримують без бджіл, трансформує всю галузь

Фінансування буде використано для підтримки місії компанії — трансформації...

Альтернативний протеїн стає мейнстрімом — над штучним м’ясом працює 300 проектів

У першому кварталі 2020 року стартапи, які спеціалізуються на...

Американці першими створили глазур для пончиків, яка продовжує термін придатності

Американський виробник хлібобулочних виробів Dawn Foods розробив нелипку глазур,...

Вибір редактора
В продовження теми