Служба доставки їжі DoorDash, з капіталізацією приблизно у $16 млрд подала заявку на IPO

Американська служба доставки їжі DoorDash планує вивести компанію на біржу до кінця 2020 року. Акції компанії з’являться на NYSE під тікером DASH.

У червні 2020 року компанія з оцінкою у $16 млрд залучила $400 млн інвестицій. Незважаючи на збитки, виручка компанії зростає: в січні-вересні 2020 року вона склала $1,9 млрд.

У другому кварталі 2020 року DoorDash отримала прибуток в розмірі $23 млн, але в третьому кварталі знову показав збиток в $43 млн.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Uber купує чилійську службу доставки продуктів. Угоду закриють наступного місяця

Uber придбав мажоритарний пакет акцій Cornershop ще у 2019 році. Уже тоді генеральний директор компанії Дара Хосровшахі говорила, що...

Рослинне морозиво б’є рекорди — пандемія та параноя підштовхують попит

Категорія морозива традиційно характеризується ​​поблажливістю з боку споживачів. Тим не менш, наразі вона є осередком сплеску досі небачених пропозицій,...

В Одесі виробляють живу олію з осадом, що посилює смак

Засновники підприємства говорять, що їхня сім'я вже понад п'ять років не використовує рафіновані олії з полиць супермаркетів після того,...

Стартап створив шкіру із відходів виробництва сидру. Із неї шитимуть брендові ранці

Beyond Leather Materials створює шкіру під назвою Leap, використовуючи яблучні відходи від європейського виробництва соку та сидру.  Альтернативна шкіра на...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

Кондитерська компанія «АВК» зробила ставку на нову іноваційну розробку

«АВК» та її засновник Володимир Авраменко зробили собі ім'я...

Німці створили начинку для печива, яка зберігається 2 роки без сторонніх добавок

Кремова начинка широко використовується у кондитерських виробах, проте, процес...

Glovo going global. Investor of world-famous startup explained about the principles of investing in “unicorns”

Maksym Filippov, executive director of the GR Capital venture...

Безос та Ді Капріо допомогли виробнику культивованого лосося зібрати рекордні інвестиції

Найбільший в історії раунд фінансування очолив Л. Каттерон. Серед...

Ізраїльський стартап створив із дріджів яскраві барвники кольору буряку та кактуса

Це як ніколи доречно, адже споживачі самі шукають на...

Вибір редактора
В продовження теми