Компанія Holo Industries представила безконтактне голографічне меню

Ви просто підносите руку – і в повітрі раптово виникає голографічний екран, за допомогою якого можна зробити замовлення. Дуже актуальне рішення в поточних обставинах, чи не так?

Звучить досить футуристично, але хлопці вже продають схожі девайси для використання в ліфтах. Ціна – $2,5 тис.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Мікробний сир захопить більше третини ринку, що стане початком «молочної революції»

Мікробний сир готові купувати 79% споживачів молочних продуктів. Очікується, що початкова частка ринку інноваційного продукту може скласти 22%. А...

Найпопулярніший напій у світі змішають з алкоголем, винайденим 150 років тому

Новий продукт буде доступний по всьому світу, а перший запуск відбудеться на ринках Європи та Мексики в 2025 році.“Ми...

Ізраїльтяни розробили «м’ясний» горох, і прагнуть підкорити ринок рослинної їжі

Зокрема, підрозділ інгредієнтів компанії Meatless Farm буде співпрацювати Equinom для комерціалізації «нових інгредієнтів» з використанням удосконалених сортів жовтого гороху,...

Борис Шестопалов, співвласник компанії HD-group про майбутнє харчової галузі і foodtech

Борис Шестопалов — український підприємець у сфері агріфуд, віце-президент Всеукраїнської асоціації пекарів, член аграрного комітету Спілки українських підприємців і...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

«Молочний альянс» та Українська молочна компанія спільно з БФ «Управляй Майбутнім» передали молочну продукцію польовому госпіталю

Група компаній «Молочний альянс», Українська молочна компанія та БФ «Управляй Майбутнім» об'єднали зусилля для підтримки українських захисників, які перебувають на лікуванні у Головному...

Може вас зацікавити

Датська компанія створила морозиво з пліснявим сиром та рослиною, яку запилюють кажани

Такі тенденції окреслив Хайді Кнудсен, менеджер з маркетингу компанії...

Рослинна їжа вийде за рамки імітації м’яса — тренди з останньої виставки інноваційної їжі

Рослинні продукти майбутнього вийдуть за рамки імітації їжі тваринного...

Next Egg: японці створили ідеальний веганський омлет за секретним рецептом.

Стартап поки що не розголошує всіх інгредієнтів, з яких...

У легендарному британському стейк-хаусі подають стейки, надруковані на 3D-принтері

Запуск відбувся завдяки численним запитам клієнтів, що дотримуються рослинної...

Ні риба, ні м’ясо: рослинні бургери з’являться в McDonald’s

Рішення McDonald's цілком логічне, адже конкуренти активно включають штучне...

Вибір редактора
В продовження теми