IncrEdible Spoon – їстівні ложки замість пластика

Одноразові пластикові прилади – невід’ємна частина великої кількості бізнесів, пов’язаних з доставкою їжі. А ще – величезна проблема для екології. Згідно прогнозів, до 2050 року загальна вага пластика в світовому океані буде перевищувати вагу всіх його риб.

Стартап Planeteer піклується про навколишнє середовище, тому пропонує рішення – IncrEdible Spoon. Це їстівні ложки, які виготовляються з натуральних компонентів, таких як пшениця, кукурудза, овес, рис, нут і мають різні (від солодких до пікантних) смаки, наприклад, шоколад, ваніль або чилі-орегано.

Прилади тримають свою форму навіть при їх використанні для гарячих страв (до 25 хвилин), будучи повноцінною альтернативою пластику. Пачку з 20 ложок можна купити на Amazon за $ 14, 49.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Відштовхує воду та бруд – в Австралії винайшли інноваційний біопластик для пакування

Мехран Гасемлу, науковець PhD RMIT та провідний автор дослідження, опублікованого в Science of the Total Environment​, говорить, що новий...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Парфуми з ароматом картоплі фрі — McDonald випустив чергову інновацію

Як оголосила McDonald's в соціальній мережі X (раніше Twitter), випуск обмеженого тиражу включатиме тріо ароматів, натхненних приправами для смаженої...

Латте вже не те. З грибів та конопель розробили ідеальне рослинне молоко для кави

Обидва варіанти рослинного молока пройшли успішні тести серед баристів, та можуть використовуватися до кави замість вершків чи звичайного тваринного...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Найбільша в Україні мережа віртуальних ресторанів готова вийти на закордонні ринки

За розрахунками Дениса Кривенка, власника Foodz Ukraine, відкриття однієї...

Штучний інтелект подовжив термін зберігання свіжих салатів на третину

«Techno Fresh Hadano — це перша фабрика з переробки...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український...

Технологічний стартап з доставки їжі залучив півмільярда доларів інвестицій

Як повідомив Мікі Куусі, генеральний директор та співзасновник компанії,...

Співзасновник Beyond Meat першим випустив рослинний напій для людей за 50

Напій пропонується під брендом Perennial та містить 140 Ккал...

Вибір редактора
В продовження теми