DaVinci Kitchen будує роботизований паста-кіоск

Індустрія робототехніки активно заходить в сферу ресторанного бізнесу. Мінімізація взаємодії між людьми, проблеми з кадрами, необхідність збільшення пропускної здатності кухонь – все це є драйверами розвитку нових технологій для автономного приготування їжі.

DaVinci Kitchen – німецький стартап, який працює над виробництвом роботизованих кіосків для приготування страв італійської кухні. Перша партія, яку планують запустити у найближчі 6 місяців, буде спроектована під приготування пасти. Весь процес з моменту приготування страви до його подачі триватиме біля 6 хвилин, одночасно може готуватися 2 страви. Сам кіоск є модульною конструкцією, тому в подальшому планується розширення його кулінарного асортименту.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Стартап, що виробляє шкіру із грибів для модного бренду, зібрав сотні мільйонів на новий завод

Фінансування піде на розширення виробництва флагманського продукту під назвою Reishi Компанія каже, що її мета – задовольнити попит на екологічно...

У лабораторії виростили найрідкіснішу ікру по $1000 за кг

Ікра — це «одинарні клітини», тому нема потреби «упаковувати» їх разом у кінцевий продукт, як, наприклад, рибу чи м’ясо....

Доставка їжі: тенденції, секрети, фішки, майбутнє ринку онлайн-доставки продуктів

Основні екологічні тренди продуктового ритейлу:Відмова від пластику; Етичне ставлення до тварин; Піклування про екологію.Як грамотно доставляти їжу: які...

Штучний інтелект слідкує за свіжістю готових обідів та вивчає харчову поведінку споживачів

Компанія співпрацює з сертифікованими комерційними кухнями, щоб приготувати та доставити корисні страви на робочі місця.Платформа на основі штучного інтелекту...

IDS Ukraine за підсумками 2024 року встановила новий рекорд зі сплати податків

Компанія IDS Ukraine, провідний український виробник бутильованої води ТМ «Моршинська», «Миргородська» та інших відомих брендів напоїв, підбила підсумки 2024...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Може вас зацікавити

Українці запустили перше у світі промислове виробництво харчового паперу із опалого листя

Завод, розташований у Парижі, є першим у своєму роді...

Борис Шестопалов

Український підприємець у сфері агріфуд, ідеолог екосистеми VOLIA, співзасновник...

Собівартість культивованого м’яса упала до $4, наступна відмітка – $2

Ще в лютому компанія оголосила, що виробничі витрати на...

Продажі веганської їжі зросли на 500%: рітейлери звітують про небувалий попит

Мережа пояснює цей ривок збільшенням популярності рослинної їжі.У січні...

Стартап змусив картоплю виробляти яйця. Підійдуть для випічки та морозива

PoLoPo прагне отримати регуляторне схвалення для технології, яка перетворює...

Вибір редактора
В продовження теми