Nuro отримали $500 млн на розвиток автономних автомобілів для доставки

Стартап, який вже сумарно підняв $ 1,5 млрд, розробляє роботизовані транспортні засоби для кур’єрської доставки. Вони вже активно використовуються в різних сферах і успішно протестовані такими компаніями, як Dominos і Wallmart. Nuro вдвічі менше стандартних автомобілів, вони пересуваються повністю автономно і можуть розвивати швидкість до 40 км / год.

У той же час в цій сфері нарівні з технологіями велику роль відіграє і питання регуляторної політики. Робота автономних роботів і авто повинна бути узгоджена з державними органами, пройти всі необхідні тести на відповідність нормам безпеки та отримати необхідні дозволи. Саме цим і займалися в компанії останні кілька років. У результаті, компанія отримала федеральний дозвіл на використання своїх машин на громадських дорогах США і новий раунд інвестицій для активного захоплення ринку.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Вісім кавових гігантів збільшили закупівлі екологічної кави на 55%

В переліку тих, хто шукає альтернативу – JDE Peet’s, Melitta Group, Keurig Dr. Pepper, Nestlé, Strauss Coffee, SUPRACAFÉ, Tesco...

AgriFood Innovation Camp: стартував набір на навчально-менторську програму для агріфуд стартапів

Українські агропродовольчі компанії можуть взяти участь у тримісячному онлайн-буткемпі, отримати експертну підтримку, та підготуватися до пітчингу на New Food...

Перша публічна дегустація лабораторної яловичини: це дійсно смакує як м’ясо

Дегустація відбулася в Нідерландах, які на законодавчому рівні дозволили публічно куштувати м’ясо, вирощене в лабораторії.Захід став першою офіційною дегустацією...

Нові хіти в ресторанах — чорна ікра з морських водоростей та рослинна фуагра

Для початку токійська компанія виготовить близько 160 000 порцій веганської фуа-гри та ікри для 28 весільних залів і елітних...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

Клімат-контроль: кожна коробка крекерів видаляє парникові гази з повітря

Крекери виготовляються із вівса з чотирма різними смаками У компанії...

Coca-Cola випустила «розумну воду», дистильовану парою — з женьшенем та кульбабою

З моменту заснування у 1996 році бренд Smartwater спочатку...

Зі смаком алкоголю та кави: на Чернігівщині варять унікальну карамель

Засновник виробництва Валентин Назарина говорить, що ідея створення мануфактури...

На підтримку жіночого підприємництва можна отримати $5000 гранту

Проект спрямований на зміцнення економічних можливостей жінок під час...

Захисники та захисниці можуть отримати 1 млн грн гранту на власний бізнес

Захисники і захисниці можуть отримати на ці цілі від...

Вибір редактора
В продовження теми