Nuro отримали $500 млн на розвиток автономних автомобілів для доставки

Стартап, який вже сумарно підняв $ 1,5 млрд, розробляє роботизовані транспортні засоби для кур’єрської доставки. Вони вже активно використовуються в різних сферах і успішно протестовані такими компаніями, як Dominos і Wallmart. Nuro вдвічі менше стандартних автомобілів, вони пересуваються повністю автономно і можуть розвивати швидкість до 40 км / год.

У той же час в цій сфері нарівні з технологіями велику роль відіграє і питання регуляторної політики. Робота автономних роботів і авто повинна бути узгоджена з державними органами, пройти всі необхідні тести на відповідність нормам безпеки та отримати необхідні дозволи. Саме цим і займалися в компанії останні кілька років. У результаті, компанія отримала федеральний дозвіл на використання своїх машин на громадських дорогах США і новий раунд інвестицій для активного захоплення ринку.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Український бренд консервує унікальні мініовочі та пече крекери з капустою

Засновник господарства Ян Островський почав цю діяльність у 2014 році з волонтерства, готуючи консервацію для бійців у сімейному ресторані....

Погнали на понгамію. Danone взявся за розробку продуктів з бобів дерева понгамії

Terviva займається комерціалізацією понгамії. Понгамія є квітучим деревом, що походить з Австралії та Індії, а також часто вирощується у...

Ядерна ікра. Британці першими виростили чорну ікру у лабораторії

Exmoor Caviar відома світу як ферма по вирощуванню ікри осетрових, де умови існування риб максимально наближені до природних. Зараз...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

Через два роки перевірити якість їжі можна буде смартфоном

Вчені з Інституту електронних наносистем ім. Фраунгофера (ENAS) працюють...

Події foodtech кінця 2020 року: нові продукти, ринки і китайський завод

СЕРПЕНЬ Beyond Meat запустила новий інтернет-магазин рослинного м'яса. Сайт допоможе...

Біл Ґейтс не причім. «Чіп» на руці підбере ідеальне меню для кожного

Технологічний підхід обіцяє поліпшити метаболізм, підвищити рівень енергії та...

Свинина майбутнього — компанія, в яку вклався Білл Гейтс, виводить на ринок свій новий бестселер.

Після дебюту минулого тижня у Нью-Йорку за участю відомого...

Вибір редактора
В продовження теми