«Електронний ніс» визначатиме свіжість м’яса без відкриття упаковки

Команда вчених Нань’янського технологічного університету в Сінгапурі (NTU Singapore) розробила проект під робочою назвою «Електронний ніс». Сенс розробки в автоматизації визначення свіжості м'яса.

У якості рецептора «електронного носа» виступає спеціальний штрих-код, які з’являються під час зберігання м’ясних продуктів, у процесі їхнього розпаду. Зчитати штрих-код можна за допомогою спеціального додатку для смартфона. Ступінь свіжості м’яса визначається за кольором, який порівнюється з бібліотекою штрих-кодів у додатку.

Змінює свій колір штрих-код за рахунок ацетату хітозану і кольорового барвника, які він містить і які реагують на різні запахи від м’яса.

Тестування проводилося на упаковках курятини, риби та яловичини, які зберігалися різні терміни. Тести показали, що «Електронний ніс» визначає термін зберігання м’яса з точністю до 98,5%.

Спроби розробити подібні пристрої були і раніше, але в проекті «Електронний ніс» вперше були застосовані нейронні мережі, які імітують процеси в мозку тварини.

Професор Чень Сядунг, співавтор проекту та директор інноваційного центру для в НТУ, сподівається, що проект «Електронний ніс» розвиватиметься й надалі. Він сподівається, що невдовзі штрих-коди для визначення ступеня свіжості будуть інтегровані на глобальному рівні — у більшості упаковок продуктів.

Источник 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Вчені виявили гриби, які знищують токсини у сидрі та варенні

Патулін (C7H6O4) — це шкідливий мікотоксин. Його продукують гриби, які зустрічаються в пошкоджених фруктах (яблука, груші, виноград тощо).Це відкриття...

Американці створили перше в світі справжнє молоко без цукру та вуглеводів

Компанія запустила перше у своєму роді органічне ультрафільтроване молоко Maple Hill’s Zero Sugar, яке пропонує такий же безкомпромісний смак...

Ikea тестуватиме потенційних працівників веганськими фрикадельками з-під 3D-принтера

Компанія прагне стати максимально екологічною, і відноситься до цього завдання зовсім не легковажно. Меблевий гігант уже лідирує в ініціативах...

Покоління Z назвало головним пріоритетом їжу. Половина — за рослинне м’ясо

Цей показник збільшився з 21% восени 2020 року, але не досяг 25%, зафіксованих у 2019-му.Аналітики Piper Sandler проводили опитування...

Стартап створив шкіру із відходів виробництва сидру. Із неї шитимуть брендові ранці

Beyond Leather Materials створює шкіру під назвою Leap, використовуючи яблучні відходи від європейського виробництва соку та сидру.  Альтернативна шкіра на...

У супермаркетах з’явилися низькокалорійні стейки, створені мікробами

Стейк, отриманий без участі тварин, продаватимуть у Швейцарії в мережі Coop та в Німеччині в REWE. Ферментований стейк має неповторний...

Може вас зацікавити

Виробничий гігант подвоїв продажі рожевих ананасів, які розробляли 16 років

Попит на унікальний фрукт набагато перевищує пропозицію, говорять в...

Ринковий гігант створив першу холодну каву швидкого приготування. Це займає всього 60 хвилин

Новинка буде представлена ​​на виставці у Чикаго, яка проходитиме...

Вибір редактора
В продовження теми