«Електронний ніс» визначатиме свіжість м’яса без відкриття упаковки

Команда вчених Нань’янського технологічного університету в Сінгапурі (NTU Singapore) розробила проект під робочою назвою «Електронний ніс». Сенс розробки в автоматизації визначення свіжості м'яса.

У якості рецептора «електронного носа» виступає спеціальний штрих-код, які з’являються під час зберігання м’ясних продуктів, у процесі їхнього розпаду. Зчитати штрих-код можна за допомогою спеціального додатку для смартфона. Ступінь свіжості м’яса визначається за кольором, який порівнюється з бібліотекою штрих-кодів у додатку.

Змінює свій колір штрих-код за рахунок ацетату хітозану і кольорового барвника, які він містить і які реагують на різні запахи від м’яса.

Тестування проводилося на упаковках курятини, риби та яловичини, які зберігалися різні терміни. Тести показали, що «Електронний ніс» визначає термін зберігання м’яса з точністю до 98,5%.

Спроби розробити подібні пристрої були і раніше, але в проекті «Електронний ніс» вперше були застосовані нейронні мережі, які імітують процеси в мозку тварини.

Професор Чень Сядунг, співавтор проекту та директор інноваційного центру для в НТУ, сподівається, що проект «Електронний ніс» розвиватиметься й надалі. Він сподівається, що невдовзі штрих-коди для визначення ступеня свіжості будуть інтегровані на глобальному рівні — у більшості упаковок продуктів.

Источник 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Британський уряд та ресторатори шукають веганську заміну фуа-гра. Вона буде з грибів та горіхів

Це стає особливо актуальним напередодні майбутньої заборони на делікатес, виготовлений з жирної печінки качок і гусей, яких примусово догодовують.Урядові...

Biobake Fresh Rich — новий фермент, який продовжує термін придатності солодкої випічки

Biobake Fresh Rich – це ферментний розчин для солодкої випічки, створений для забезпечення м’якості, свіжості та вологості протягом тривалого...

Тренди foodtech: екологія, персоналізація та конопля

У топ угод за обсягом інвестицій все частіше потрапляють фудтех-стартапи, які відповідають новим запитам з боку споживачів. Серед них:Турбота...

Євген Клопотенко: «Спогади дитинства — одна з найважливіших складових смачної їжі»

Євген Клопотенко — рок-стар української кулінарії. Саме він захистив наш борщ від російських зазіхань і започаткував зміни у харчуванні...

Понад 1600 малозабезпечених літніх людей у Києві отримали продуктові набори за підтримки Corteva Agriscience та GlobalGiving

Завдяки цьому гранту було закуплено продуктові набори, які в зимовий період напередодні новорічних свят передали понад 1600 літнім киянам,...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Може вас зацікавити

Борис Шестопалов, співвласник компанії HD-group про майбутнє харчової галузі і foodtech

Борис Шестопалов — український підприємець у сфері агріфуд, віце-президент...

Фермери створили молоко для покращення розуму

Молоко містить стандартних 12 основних поживних речовин, як і...

Запорізький виробник варить із кизилу дропси та фарширує ягоди анчоусами

Кизилові дропси виготовляють з кизилового та яблучного пюре з...

Стартап Pairwise залучив $90 млн на створення вишень без кісточок

Інвестиційний раунд очолили Глобальний фонд харчових та сільськогосподарських технологій...

Снікерс по-українськи: українські шокоснеки виготовляють з какао та меду

Солодкі плитки містять лише три інгредієнти — власне мед,...

Вибір редактора
В продовження теми