Рішення McDonald’s цілком логічне, адже конкуренти активно включають штучне м’ясо в своє меню.
Штучне м’ясо стрімко захоплює індустрію фастфуда. Як повідомляє Business Insider, мережа ресторанів McDonald’s прийняла рішення включити в меню бургер з рослинного м’яса від компанії Beyond Meat. Новинка отримала назву PLT — це абревіатура англійських слів «рослина», «салат» і «помідор».
Поки мова йде про локальний експеримент. Штучні бургери можна буде спробувати лише в 28 McDonald’s в канадській провінції Онтаріо.
Раніше McDonald’s вже виявляв інтерес до рослинних аналогам м’яса. Наприклад, в німецьких ресторанах мережі на початку цього року з’явилися веганські бургери. На цьому тлі співпрацю з Beyond Meat виглядає логічним кроком: гігант індустрії фастфуду явно планує заробити на зростаючому інтересі споживачів до штучного м’яса. Можливо, вже незабаром компанії домовляться між собою про повноцінне партнерство.
Нагадаємо, головний конкурент McDonald’s, компанія Burger King, почала продавати штучні бургери від Impossible Foods ще на початку цього року. Зараз Impossible Whoppers можна спробувати на всій території США.
Співпраця буде вигідно і для Beyond Meat. Згідно з розрахунками, якщо рослинні аналоги складуть хоча б 1% від всіх продажів бургерів в McDonald’s, виробник отримає додаткові $ 48 млн. При частці в 6% ця цифра виросте до $285 млн. Акції Beyond Meat вже злетіли на тлі новин про штучні бургери в McDonald’s.
Beyond Meat виробляє не тільки начинку для бургерів, але і штучну курятину. В кінці серпня спробувати рослинні аналоги наггетсів і курячих крил могли відвідувачі одного з ресторанів KFC в Атланті, штат Джорджія. За новинкою вишикувалася черга, а весь запас був проданий за кілька годин.