Ні риба, ні м’ясо: рослинні бургери з’являться в McDonald’s

Вже 30 вересня відвідувачі 28 канадських ресторанів мережі зможуть скуштувати бургер з рослинної котлетою від Beyond Meat.

Рішення McDonald’s цілком логічне, адже конкуренти активно включають штучне м’ясо в своє меню.

Штучне м’ясо стрімко захоплює індустрію фастфуда. Як повідомляє Business Insider, мережа ресторанів McDonald’s прийняла рішення включити в меню бургер з рослинного м’яса від компанії Beyond Meat. Новинка отримала назву PLT  — це абревіатура англійських слів «рослина», «салат» і «помідор».

Поки мова йде про локальний експеримент. Штучні бургери можна буде спробувати лише в 28 McDonald’s в канадській провінції Онтаріо.

Раніше McDonald’s вже виявляв інтерес до рослинних аналогам м’яса. Наприклад, в німецьких ресторанах мережі на початку цього року з’явилися веганські бургери. На цьому тлі співпрацю з Beyond Meat виглядає логічним кроком: гігант індустрії фастфуду явно планує заробити на зростаючому інтересі споживачів до штучного м’яса. Можливо, вже незабаром компанії домовляться між собою про повноцінне партнерство.

Нагадаємо, головний конкурент McDonald’s, компанія Burger King, почала продавати штучні бургери від Impossible Foods ще на початку цього року. Зараз Impossible Whoppers можна спробувати на всій території США.

Співпраця буде вигідно і для Beyond Meat. Згідно з розрахунками, якщо рослинні аналоги складуть хоча б 1% від всіх продажів бургерів в McDonald’s, виробник отримає додаткові $ 48 млн. При частці в 6% ця цифра виросте до $285 млн. Акції Beyond Meat вже злетіли на тлі новин про штучні бургери в McDonald’s.

Beyond Meat виробляє не тільки начинку для бургерів, але і штучну курятину. В кінці серпня спробувати рослинні аналоги наггетсів і курячих крил могли відвідувачі одного з ресторанів KFC в Атланті, штат Джорджія. За новинкою вишикувалася черга, а весь запас був проданий за кілька годин.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Інноваційний, але натуральний інгредієнт пригнічує ріст цвілі у хлібі та тортах

Продукт під назвою Shield V Plus Dry є натуральним інгредієнтом, який поєднує буферизований оцет і рослинні екстракти. Інгредієнт запобігає розвитку...

Лондонський стартап створив їстівну упаковку з матеріалу, який за добу виростає до метра

Стартап пропонує замінити пляшки, пластикові бокси та поліетиленові пакети на пакування з революційного матеріалу, який можна їсти.Пакування Oohos виготовляється...

Виробник кефіру створив напої з грибів, що зменшують тривожність та піднімають настрій

Адаптогенні напої є останнім доповненням до портфоліо ферментованих напоїв Lifeway з вівсом. У їх складі – десять живих і...

Інноваційний український foodtech зародиться із кластерів із потужними R&D центрами — Борис Шестопалов, HD-group

Як забезпечити цю трансформацію — newfood.ua розповів Борис Шестопалов, акціонер компаній HD Group, GFS, а також ідеолог Volia Agri-Food...

Один завод замінить 30 тис. корів: інвестори вкладають шалені гроші в їжу з мікробів

Компанія очікує отримати дозвіл на нову їжу від ЄС до 2026 року. Завод буде побудований у 2025-му.Останній раунд фінансування...

Новий кулінарний рекорд України встановили в «Музеї Їжі» від родини брендів МХП

Попередньо замариновані курячі гомілки смажили на 30 мангалах досвідчені кухарі. Процес підготовки та грилювання зайняв понад чотири години. Контролювали...

Може вас зацікавити

Рослинне м’ясо більше не схоже на тофу. Китайці розробили курятину з арахісу

Принаймні, у цьому запевняє шанхайська Haofood, яка першою розробила...

Орбітальний ланч. Для космосу розробили ароматну їжу в інноваційній упаковці

Щоб забезпечити збереження смакових якостей, гарантуючи при цьому їхній...

Вибір редактора
В продовження теми