Тренди foodtech: екологія, персоналізація та конопля

Обсяг інвестицій в фудтех зростає випереджаючими темпами навіть без урахування сервісів доставок, які на піку популярності у інвесторів

У топ угод за обсягом інвестицій все частіше потрапляють фудтех-стартапи, які відповідають новим запитам з боку споживачів. Серед них:

Турбота про екологію

На розвиток фудтех-індустрії впливає стурбованість суспільства проблемами екології та відходів. Споживачі при покупці продуктів все частіше віддають тим, упаковка яких перероблюється. Найяскравіші представники цього сегмента — Nature’s FYND, Strella Biotechnology, Matriark Foods за перше півріччя 2020 року залучили в цілому $83 млн.

Персоналізоване харчування

Такі компанії, як Revolution Foods, Floré, AIVICK, Nourished, Super Deer Army, AnimalBiome, Keto And Co, Clear, MenuBubble, LOEWI, Passio, пропонують послуги з виробництва та доставки їжі для різних категорій споживачів — дітей, жінок, спортсменів. В сукупності вони залучили небагато — близько $ 28 млн —  але за цими стартапами, які поєднують,  харчування і медицини — майбутнє.

Нові харчові інгредієнти

$123 млн отримали стартапи Geltor, Kate Farms і Prolupin, які розробляють корисні інгредієнти (нетваринний желатин, спеціальні добавки для дітей, органічні інгредієнти з люпину).

Окремо в цій категорії варто згадати водорості і мікроводорості: багатий склад цих рослин (білки, омега-3) підштовхує компанії до розробки натуральних інгредієнтів для продуктів харчування. Обсяг залучених коштів поки що невеликий — всього $ 3,3 млн. Їх залучили такі стартапи, як ForeLight, Atlantic Sea Farms і Has Algae.

Сіті-фермерство

Світ завойовують сучасні способи вирощування органічної продукції на кшталт гідропоніки і вертикальних ферм. Вони забезпечують близькість виробництва до споживача і економію ресурсів, це їх робить дуже популярними. $177 млн ​​залучили чотири компанії в цій сфері: Plenty, Vertical Future, GroPod і Just Vertical.

Канабіс

Через невизначеність з регулюванням ринку обсяг інвестицій в секторі сильно просів — до $ 35 млн. Але ряд стартапів (Kadenwood, Flora California, Groundworks Industries, Cann, Next Frontier Biosciences і Garden Society) активно просувають різні рішення для випуску товарів на основі екстрактів конопель .

Джерело: RB

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Американці створили порошкові натуральні соки, які поліпшують травлення

Американська MCB випустила на ринок FiberJuice — лінійку порошків фруктових соків, що містять чотири пребіотики: три харчових волокна (інулін,...

Стартап вирощує у лабораторії чорну ікру на звичайному грибному корінні

Міцелій — це коренева структура грибів, яка складається з тонких ниток і слугує основою для росту грибних тіл. Він...

Кулінарні експерти з Тель-Авіву не змогли відрізнити лабораторне м’ясо від звичайного

До свого тель-авівського ресторану The Chicken SuperMeat запросила трійку високопоставлених кулінарних експертів та медіа-персон – суддю MasterChef Міхала Анскі,...

Що таке індустріальний парк? Навіщо вони потрібні?

Індустріальний/промисловий парк – це територія для промислового розвитку в 15 га та більше, виділена при плануванні міста, яка надається...

Danone поїть українців інноваційним молоком із вівса, кукурудзи та лісових горіхів

Українські споживачі уже можуть знайти широкий асортимент напоїв і йогуртів Alpro, включно з мигдальним молоком (із додаванням цукру та...

Харків’яни смажать альтернативну каву — із жолудів

До переїзду в село у 2020 році Максим встановлював у Харкові маркізи та тенти, а Ольга працювала шеф-кухаркою у...

Може вас зацікавити

Створили смарт-камеру, яка вирощує вдома гриби та повідомляє про це на e-mail

FirstBuild стала відомою завдяки концепції новітніх побутових приладів. Серед...

Дегустація допомогла шанхайському стартапу зібрати мільйони на просування лабораторної свинини

Раунд очолив ZhenFund, створений китайськими технологічними гігантами (на ранніх...

Вибір редактора
В продовження теми