На українському ринку з’явилося рослинне м’ясо вітчизнянного виробництва

Виробником революційного продукту стала українська компанія Eat Me At

Продукт пропонується у вигляді фаршу, який за смаком майже нічим не відрізняється від справжнього.

Основою фаршу став багатий на рослинні білки текстурований соєвий білок. Смаку фаршу надають дріжджові екстракти. Їх виготовляють із неактивних дріжджів, які містять у своєму складі багато різних білків і вітаміни групи.

Також у своєму складі фарш містить мінерали, які отримують природним шляхом — із міцелію Коджі. Це різновид грибів, які використовуються в азійській кухні для бродіння та ферментації продуктів. Так вдається досягти присмаку м’яса та наситити фарш залізом. Скріпити фарш допомогає метилцелюлоза, яка є вегетаріанською альтернативою желатину. Для надання жирності фаршу використовують кокосову або соняшникову олію. І, нарешті, аутентичного кольору фаршу надає сік буряка та барвник карамелі без консервантів.

Андрій Черуха, засновник Eat Me At
Андрій Черуха, засновник Eat Me At

«Після повернення в Україну я багато часу присвятив ідеї розробки рослинного м’яса. Займався пошуком команди технологів, біоінженерів для запуску української компанії. Метою було зробити м’ясо з рослин, яке на смак не відрізнялося б від тваринного і було б кориснішим за своїми властивостями», — сказав пресі Андрій Черуха, засновник Eat Me At.

Підприємець також розповів, що їздив до США, аби протестувати альтернативне м’ясо у місцевих ресторанах та привезти його взірці в Україну. За словами Черухи, в останні два роки він зустрічався з технологами з різних країн, розробив з ними тести рецептури фаршу та  виробив оригніальні технології виготовлення продукту.

Зі слів Черуха, інвестиції в проєкт склали близько $30 тис. Виробництво знаходиться в Києві, а продає своє м’ясо Eat Me At на власному сайту.

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Найбільша в Україні мережа віртуальних ресторанів готова вийти на закордонні ринки

За розрахунками Дениса Кривенка, власника Foodz Ukraine, відкриття однієї професійної кухні з урахуванням усіх стандартів харчової безпеки обходиться від...

Baileys для веганів — на ринку з’явилися рослинні лікери

Oat Nog Liqueur (14% ABV) виготовлений із вівсяного молока та віскі з імбирними прянощами. Він повністю прийнятний для веганів,...

Українська компанія створює для військових інноваційну «польову» дріп-каву

Дріп-кава — це порція меленої кави в пакетику, яку легко зварити у будь-якому місці за допомогою склянки окропу. В...

Естонці роблять сир із ягід ялівцю, що залишились від перегонки джину

З 2019 року Liviko почали застосовувати відпрацьовані ягоди як сировину для приготування інших напоїв. Так, компанія створила безалкогольний ігристий...

Канадці випустили дитячі коктейлі, які покращують здоров’я та надають енергію

Нові Ready-to-Drink Kids Shakes доступні у двох популярних смаках — шоколад і ваніль.  Коктейлі створені спеціально для дітей до 13...

Мармурова яловичина, вирощена в лабораторії, стала продуктом року на світовому конкурсі

AgTech Breakthrough Awards — це міжнародна премія, що присуджується компаніям, які впроваджують інноваційні рішення у виробництві їжі та сільському...

Може вас зацікавити

Харчові гіганти та стартапи створюють їжу для сну – шоколад, каші та напої

Американська психологічна асоціація повідомляє про сплеск розладів сну після...

Мініатюрні букети: у Польщі створили унікальний формат чаю

Унікальний чай компанія презентувала на виставці Biofach, найбільшій виставці...

Вибір редактора
В продовження теми